Christa Margot Frohlich

De Wikipedia
Christa Margot Frohlich
Vida
Nacimientu 1943 (80/81 años)
Cambiar los datos en Wikidata

Christa Margot Frohlich. (n. en 1943, n'Alemaña). Foi una terrorista alemana, ex miembru de les Célules Revolucionaries y darréu del grupu lideráu por Ilich Ramírez. Fuen absuelta nel 2013 dempués de ser xulgada en Francia n'estáu de contumacia .

Na vía del terrorismu[editar | editar la fonte]

Siendo integrante del "Grupo Carlos", aparcó un coche bomba qu'esplotó en París, el 22 d'abril de 1982 nes contornes de la oficina d'un periódicu editáu n'árabe, causando la muerte d'una francesa embarazada y mancando a otres 63 persones.

Mientres un treslláu per mediu de pasaportes falsos foi detenida n'Italia l'añu 1994, país onde tuvo detenida hasta l'añu 1996, cuando foi estraditada escontra Francia, onde taba acusada d'intentu d'asesinatu y de participar nun ataque con coche bomba que causó la muerte d'una persona en 1982 en París.

A la espera de xuiciu[editar | editar la fonte]

Frohlich foi dexada en llibertá condicional, n'avientu de 2000 con prohibición de salida de París y a la espera d'un nuevu xuiciu, una y bones la Fiscalía francesa, esperaba la remisión d'archivos confidenciales de la Stasi, l'antigua policía secreta de la República Democrática d'Alemaña onde se reflexaben les rellaciones de los organismos de seguridá del antiguu Bloque soviéticu col grupu de terroristes lideraos por Ilich Ramírez.

El 1 d'abril d'esi mesmu añu, violando la so llibertá condicional y la fianza, Frohlich treslladar escontra Alemaña aprovechando qu'esti país nun estradita a los sos ciudadanos; sicasí quedó so resguardu de la xurisdicción alemana con midíes cautelares que-y torguen salir del país o realizar actividaes polítiques.

El 7 de payares de 2011, empecipiar en París, un nuevu xuiciu contra Ilich Ramírez, onde foi acusáu de la muerte de 11 persones y cerca de 150 mancaos, amás de cuantiosos daños materiales ente 1982 y 1983, en territoriu francés. Nesta nueva oportunidá, foi xulgáu por cuatro atentaos perpetaos pol Grupo Carlos, al so mandu: l'españíu d'una bomba nun tren que cubría la ruta Toulouse - París, el 29 de marzu de 1982 (cinco muertos); la esplosión d'un carru bomba frente a la sede de la revista Al Watan Al Arabi, en París el 22 d'abril de 1982 (un muertu); un ataque contra la estación de trenes Saint Charles en Marsella (dos muertos) y contra el tren d'alta velocidá a Tain (trés muertos), dambos fechos realizaos el 31 d'avientu de 1983. Al pie de Carlos fueron xulgaos otros trés miembros del so grupu: Kamal al Issawi alies "Alí", y los alemanes Christa Margot Frohlich y Johannes Weinrich quien cumplé sentencia de cadena perpetua nel so país natal. Al xuiciu asistieron 51 querellantes civiles, 23 testigos y cuatro espertos.

Depués d'escuchar les deliberaciones ya informes de testigos foi sentenciáu la nueche del xueves 15 d'avientu de 2011, a la pena de Cadena Perpetua con un plazu mínimu de 18 años en prisión pa poder solicitar cualquier beneficiu procesal, l'alemana Christa Frohlich resultó absuelta de los cargos. La Fiscalía solicitara n'ausencia una condena de 15 años de prisión, que quedaron ensin efeutu.[1]

Nuevamente a xuiciu y pase a la clandestinidá[editar | editar la fonte]

Depués d'esta sentencia de 2011, la Fiscalía francesa presentó una Apelación la cual foi xuntada a l'Apelación d'Ilich Ramírez, ordenar un nuevu xuiciu que se llevaría a cabu ente'l 13 de mayu y el 5 de xunetu de 2013, en Francia. Con esti oxetu llibró Orde de Captura contra Frohlich quien en desacatamientu a la llei despintar na clandestinidá, negándose a presentase a xuiciu nuevamente.[2]

Nuevu Xuiciu y absolución[editar | editar la fonte]

En mayu de 2013, empecipióse un nuevu procesu, nel cual a Christa Frohlich el fiscal de la causa solicitó una pena de 20 años. Carlos, ante'l tribunal reivindicó “1.500 muertos, 80 d'ellos coles sos propies manes”, negó, sicasí, toa implicación nesos cuatro atentaos, que causaron once muertos y cerca de 150 mancaos en París, en dos trenes París-Toulouse y Marsella-París y nuna estación ferroviaria de Marsella. La Fiscalía francesa dexó notar que Carlos "siguía siendo'l mesmu de cuando ordenara los atentaos", pa establecer que nun había arrepentimientu dalgunu nos sos actos.

El 26 de xunu de 2013 el tribunal especial d'apelación de Paris confirmó a Ilich Ramírez la sentencia a cadena perpetua, con un mínimu de tiempu de 18 años a partir de la sentencia, pa cualquier revisión de midida.

La ex terrorista Frohlich foi absuelta nuevamente y quedó en llibertá plena.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. http://www.noticias24.com/internacionales/noticia/17810/la defensa-de-carlos-el chacal-denuncia-un procesu-politico-a-un-revolucionariu/
  2. http://www.noticias24.com/internacionales/noticia/55861/carlos-el chacal-volvera-a-ser-juzgado-en-francia-por cuatro atentaos/
  3. http://www.lapatilla.com/site/2013/06/26/carlos-el chacal-declara-por-peracaba-vez-antes-del veredictu/

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]