Celia Montalbán

De Wikipedia
Celia Montalbán
Vida
Nacimientu Murcia23 de xunetu de 1980 (43 años)
Nacionalidá España
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodistapresentadora de televisión
Cambiar los datos en Wikidata

Celia Montalbán (23 de xunetu de 1980Murcia) ye una llocutora de radio, periodista y presentadora española nacida na Rexón de Murcia.

Biografía[editar | editar la fonte]

Llicenciada en Periodismu, empezó la so andadura nos medios de comunicación nel programa de Radio 3 Especie Melange, xunto a Javier Gallego y Maika Aguilera, ente 2001 y 2002. Celia, Javier y Maika encargar del guión y la presentación. El programa terminó al rematar el so periodu como becarios.

En 2004 foi guionista y collaboradora en Radio Nacional d'España, nel programa L'embelicu de la lluna, hasta 2006. En dexando Radio Nacional d'España xunto col so compañeru Javier Gallego ficharon pola Cadena SER pa formar parte del equipu de La ventana mientres el branu de 2006 sustituyendo a Gemma Nierga nel periodu branizu, tando Celia al mandu de la presentación del programa.

En mayu de 2006 estrena en Canal Estremadura Televisión La Superclase un programa d'entretenimientu selmanal qu'al pie de Luis Miguel López, y na so segunda etapa con Koldo Arrastia, los alumnos y alumnes d'una clase de primaria visiten un conocíu monumentu de la rexón.

Na seronda de 2006 pasó a presentar el programa De nueve a nueve y media na mesma emisora xunto con Javier Gallego y Txemi Quintana, que duró hasta xunu de 2007.

Dende'l 3 de setiembre de 2007 hasta'l 26 de xunu de 2009 tuvo al mandu de Nun somos naide n'abandonando'l programa l'equipu de Pablo Motos. Tuvo acompañada mientres los primeros meses por Javier Gallego (hasta marzu de 2008) y xunto a ella realizaben el programa un ampliu equipu de guionistes y redactores.

Amás de trabayar na radio, foi cara d'un anunciu de los grandes almacenes El Corte Inglés.

El 12 d'avientu de 2009 presenta Vuélvime lloca, xunto a Patricia Pérez.[1] Foi un programa magacín producíu por Mandarina y emitíu en Telecinco. Emitir na sobremesa de los sábados y domingos y analizaba l'actualidá, la vida de los famosos y comentábase de los distintos realitys de la cadena. El 24 de setiembre de 2011 Celia despidir del programa de Telecinco.[2]

En 2012 torna a la radio, como productora y direutora de conteníos, col programa YU non te pierdas nada, en Los 40 Principales y presentáu por Dani Mateo.[3][4]

En payares de 2013 y hasta xineru de 2014 tuvo como collaboradora nel nuevu programa de La Sexta, Zapeando xunto a Miki Nadal ente otros y que taba presentáu por Frank Blanco.

Ye pareya del periodista radiofónicu Toni Garrido, col que tien dos fíos.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]