Carmen Galán

De Wikipedia
Carmen Galán
Vida
Nacimientu Córdoba1956 (67/68 años)
Nacionalidá España
Llingua materna castellanu
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu botánicaprofesora universitaria
Emplegadores Universidá de Córdoba
Premios
Cambiar los datos en Wikidata

Carmen Galán Soldevilla (1956Córdoba) ye una botánica y catedrática universitaria española.

Biografía[editar | editar la fonte]

Caderalga de Botánica na Universidá de Córdoba, ta reconocida como una de les principales espertes nel campu de la aerobioloxía. El so intensu llabor docente y la so amplia producción científica, afigurada en dellos llibros y más d'un centenar d'artículos y publicaciones, responder# por como una de les científiques más prestixoses na materia, reconocida internacionalmente. Ente los proyeutos que dirixó destaquen los referentes a los analises de los niveles de polen y d'actividá alergénica como indicadores de la contaminación atmosférica, y de los efeutos del cambéu climáticu, especialmente nos ecosistemes andaluces.

Presidió l'Asociación Internacional de Aerobioloxía, dende 1998, coordina la Rede Española de Aerobioloxía, de la que foi'l so principal promotora y coordina el grupu de trabayu de control de validái na Sociedá Europea de Aerobioloxía. Amás, ye miembru del Comité Español contra'l Cambéu Climáticu y de los Conseyos Andaluces de Mediu Ambiente y de Biodiversidá.[2] En 2010 foi gallardoniada cola Medaya d'Andalucía.

Referencies[editar | editar la fonte]

  • Esti artículu incorpora testu del Decretu 37/2010, de 16 de febreru» del Boletín Oficial de la Xunta d'Andalucía, llibre de restricciones en virtú del derechu d'autor de conformidá colo dispuesto nel artículu 13 de la Llei de Propiedá Intelectual española. Vease cabecera de la páxina de discutiniu.
  1. URL de la referencia: http://juntadeandalucia.es/boja/boletines/2010/56/d/8.html.
  2. www.atmosfera.unam.mex (ed.): «Dra. Carmen Galán». Consultáu'l 27 d'avientu de 2015. (enllaz rotu disponible n'Internet Archive; ver l'historial y la última versión).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]