Bolsa de Valencia

De Wikipedia
Bolsa de Valencia
bolsa (es) Traducir
Llocalización
Sede Valencia
Historia
Fundación1981
Participación empresarial
Organización matriz Bolses y Mercaos Españoles
Cambiar los datos en Wikidata

La Bolsa de Valencia (España) ye una bolsa de valores definida como mercáu secundariu oficial, destináu a la negociación n'esclusiva de les aiciones y valores convertibles o que dean derechu d'adquisición o suscripción. Anguaño, la Bolsa de Valencia ye una sociedá filial de Bolses y Mercaos Españoles.

Según la Llei del Mercáu de Valores (LMV), "Son mercaos secundarios oficiales de valores aquellos que funcionen regularmente, conforme a lo prevenío nesta Llei y nes sos normes de desenvolvimientu, y, cuantimás, no referente a les condiciones d'accesu, almisión a negociación, procedimientos operativos, información y publicidá."

Na práutica, los emisores de renta variable alleguen a la Bolsa tamién como mercáu primariu onde formalizar les sos ufiertes de venta d'aiciones o ampliaciones de capital. Coles mesmes, tamién se contrata en Bolsa la renta fixa, tantu delda pública como privada.

La Bolsa de Valencia empezó la so andadura en 1980, cuando l'antiguu Bolsín de Comerciu tresformar en Bolsa. La sede de la Bolsa de Valencia ta nel Palaciu Böil de Arenós, nel distritu de Ciutat Vella.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Bolsa de Valencia (2000). «Historia de la Bolsa de Valencia». www.bolsavalencia.es. Archiváu dende l'orixinal, el 14 de setiembre de 2011. Consultáu'l 17 de setiembre de 2011.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]