BBC World News

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Plantía:Ficha de canal de televisión

BBC World News ye'l canal de televisión internacional de noticies de la BBC. Fundáu en 1991 como BBC World Service Television fora d'Europa (renombráu BBC World en 1995 y en BBC World News en 2008), la canal emite mientres 24 hores noticiarios, documentales, programes d'estilu de vida y entrevistes. Los sos principales competidores mundiales son CNN International, Al Jazeera y RT, anque tamién compite con otres grandes empreses d'espardimientu de noticies. BBC World News tien el mayor númberu d'oficines internacionales y de corresponsales y periodistes ente toos les canales de noticies internacionales. Ye la canal de noticies más vistu nel mundu, superando a la CNN, y tamién unu de les canales de televisión más vistos nel mundu en tolos formatos. [ensin referencies]

BBC World News foi estremáu como'l Meyor Canal de Noticies a Nivel Internacional nos premios de la Asociación pa la Radiodifusión Internacional en payares de 2006.[1]

Historia[editar | editar la fonte]

Los oríxenes de la emisora remontar dende 1991, cuando se creó'l serviciu BBC World Service Television. Pero a diferencia del serviciu radial del BBC World Service (y la so contraparte n'español BBC Mundo), BBC World News ye financiando per mediu de publicidá comercial, una y bones el gobiernu británicu refugó brindar financiamiento pal serviciu televisivu a la Foreign Office, encargada de los medios de comunicación pa consumu internacional de la BBC. La canal foi llanzáu'l 11 de marzu de 1991 tres dos semana de pruebes en tiempu real, primeramente como un boletín de treinta minutos tresmitíu diariamente a les 1900 GMT.

En 1995, BBC World Service Television estremar en dos aparques: BBC Prime, canal d'entretenimientu per suscripción, y BBC World, una canal de señal abierta concentráu nel soceder mundial. Tres dellos cambeos n'imaxe y presentación al traviés de los años, n'abril de 2008 la canal camudó'l so nome de BBC World a BBC World News como parte d'un proyectu de reestructuración y cambéu d'imaxe de los medios noticiosos de la BBC, que'l so costo algamó les £550,000.

Distribución[editar | editar la fonte]

BBC World News ye comúnmente vistu como una canal de señal abierta n'idioma inglés. La canal ta disponible d'esa manera n'Italia vía televisión dixital terrestre y en diverses partes del mundu en señal abierta vía satélite. Anque nun ta disponible de manera oficial nel Reinu Xuníu, cualesquier qu'asitie la so antena satelital en dirección a los satélites Astra 19.2°Y, Hot Bird y Thor, va poder recibir la señal de la canal. La versión de la canal pa l'audiencia de Oriente Mediu tamién puede ser recibida en Reinu Xuníu vía'l satélite Badr/Arabsat. Na mayoría de los países del mundu la canal puede ser vistu al traviés de casi la totalidá de les plataformes de cable y satélite. La canal ta disponible al traviés de delles plataformes na Internet, anque estos servicios raramente tán disponibles pa usuarios nos Estaos Xuníos y el Reinu Xuníu.

BBC World News nun ta disponible en munchos servicios de cable y satélite nos Estaos Xuníos, anque s'espera expansir la so distribución con un alcuerdu suscritu en 2006 ente la BBC y Discovery Networks (con quien yá teníen convenios pa operar BBC America). Los televidentes norteamericanos podíen reparar dellos de los noticiarios en BBC America y en más de 200 estaciones locales de la PBS; los noticiarios de BBC World News dexaron de tresmitise en BBC America el 4 d'abril de 2009,[2] y según informes de The New York Times d'abril de 2008 delles estaciones de la PBS dexaren de tresmitir los noticiarios de BBC World News en siendo informaos por executivos de la BBC que "el futuru de la BBC nun taba venceyáu colos conceutos que definen una televisión de serviciu públicu".[3]

El 1 d'abril de 2015 empecipió les sos emisiones en HD n'Europa, n'abiertu, al traviés del satélite Astra 19.2°Y.

Reputación[editar | editar la fonte]

BBC World News tresmitió en delles causes información errónea. El 3 d'avientu de 2004, nel aniversariu 20 del desastre de Bhopal, la BBC tresmitió una entrevista con una persona qu'alegaba ser representante de la Dow Chemical Company ufiertando un arreglu de 12.000.000.000 dólares estauxunidenses polos daños causaos a los 120.000 sobrevivientes de la traxedia. L'entrevistáu resultó ser Andy Bichlbaum, un miembru de The Yes Men.[4] Tan llueu se conoció del engañu, la oficina de prensa de la BBC publicó rápido un comunicáu esplicando la situación y tantu BBC World News como la so canal hermano nel Reinu Xuníu, BBC News, esaniciaron la noticia de los sos boletinos informativos y noticiarios.[5]

Competidores[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



BBC World News