Atlántida

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Mapa de Athanasius Kircher mostrando una supuesta ubicación de la Atlántida. (Mundus Subterraneus, 1669)

L'Atlántida (tamién llamada Atlantis debíu al mitolóxicu rei Atlante, Άτλας) foi un país míticu, y so primera referencia remóntase a testos del filósofu griegu Platón, ubicáu nuna islla (o quizá península o delta d'un gran ríu, del griegu nēsos,νησος), so esistencia y llocalización nunca llegó a confirmase con seguridá.

La Atlántida sirvió d'inspiración para numeroses obres lliteraries y cinematográfiques, apareciendo asina multitú de versiones de la narración, especialmente en histories de fantasía y ciencia-ficción.

A pesar del gran númberu de teoríes propuestes, la mayoría de los historiadores actuales opinen que la Atlántida, tal y comu la describe Platón, nun habría esistíu, aunque podría haber una parte basada na realidá.

La Atlantida de Platón[editar | editar la fonte]

Les primeres referencies a la Atlántida -baxu esti nome- aparecen en los testus del filósofu griego Platón, el Timeo y el Critias, y según consta nestos diálogos, so islla-acrópolis foi sumerxida baxu el mar comu consecuencia de varios terremotos y una gran inundación o tsunami nos tiempos en que reinaben los reis atenienses. Según Platón, la islla-península Atlántida taba situada ante les Columnes de Hércules (nome vieyu del Estrechu de Gibraltar)