Asociación Exipciana de Fútbol

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Asociación Exipciana de Fútbol
federación deportiva (es) Traducir y organización ensin ánimu de llucru
EFA headquarter.jpg
Llocalización
Sede El Cairu
Direición Exiptu
Historia
Fundación3 avientu 1921
Fundador Jaafar Pasha
Participación empresarial
Organización matriz Unión de Federaciones de Fútbol del Norte de África (es) Traducir
Unión de Asociaciones de fútbol árabes (es) Traducir
Confederación Africana de Fútbol
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'Asociación Exipcia de Fútbol (n'árabe منتخب مصر الوطني لكرة القدم), ye l'ente que rixe al fútbol n'Exiptu. Foi fundada en 1921 y afiliada a la FIFA en 1923. Ye un miembru de la Confederación Africana de Fútbol (CAF) y ta al cargu de la Seleición de fútbol d'Exiptu y toles categoríes inferiores. L'Asociación Exipcia de Fútbol foi eslleida'l 1 de febreru de 2012 por cuenta de la Traxedia de Port Said, que dexó más de 75 muertos.[1][2][3] Joseph Blatter, presidente de la FIFA, declaró que yera un día murniu pal fútbol.[4]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Maggie Michael (xueves 2 de febreru de 2012). «Eslleen Federación Exipcia de Fútbol tres disturbios fatales» (español). Noticia. Consultáu'l 2 de febreru de 2012.
  2. Redaición (miércoles 1 de febreru de 2012). «La mayor traxedia del fútbol exipcio dexa 74 muertos nun país convulso» (español). Noticia. Consultáu'l 2 de febreru de 2012.
  3. Redaición (miércoles 1 de febreru de 2012). «Más de 70 muertos per invasión a campu fútbol Exiptu» (español). Noticia. Consultáu'l 2 de febreru de 2012.
  4. Redaición (miércoles 1 de febreru de 2012). «Blatter: “Güei ye un día negru pal fútbol”» (español). Noticia. EFE. Consultáu'l 2 de febreru de 2012.

Campeonatos de clubes[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



Asociación Egipcia de Fútbol