Art of Life

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
«Art of Life»
Datos
Tipu LP
Intérprete X Japan
Xéneru metal progresivo Traducir, metal sinfónico Traducir y power metal Traducir
Sellu dicográficu Atlantic Records
Productor Yoshiki
Fecha publicación 25 agostu 1993
Jealousy Art of Life Dahlia Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Art of Life ye'l cuartu álbum d'estudiu del grupu de heavy metal xaponés X JAPAN llanzáu'l 28 d'agostu de 1993 en Xapón. L'álbum tan solo contién un únicu cantar de 29 minutos, compuesta íntegramente por Yoshiki (batería). Esti cantar ye consideráu por munches persones como'l Magnum Opus de la banda. Nes primeres selmanes del so llanzamientu foi un ésitu en Xapón vendiendo más de 530.000 copies. Llegó a doble platino.

Tocada xuntu cola Orquesta Filarmónica de Londres, Art of Life ta inspirada na famosa Sinfonía N° 8 de Schubert. Art of Life estremar en diversos compases, dende partes speed hasta un solu de pianu d'ocho minuto. Por cuenta de la so duración foi tocada poques vegaes, incluyendo una versión preliminar tocada nel Nippon Budokan el 30 de xunetu de 1992 por Yoshiki y dos veces más nos conciertos denominaos "X Japan Returns" a fines de 1993 y nel so regresu del 2008 tocaron el cantar completu. La persona de la portada ye Yoshiki.

Analís y Estructura de la tema[editar | editar la fonte]

0:00 - 2:58[editar | editar la fonte]

El cantar empecipia con nidios arpexos en crescendo, pocu dempués el pianu incorporar con una bella cadencia. Les cuerdes de la orquesta faen la so apaición a los 25 segundos, selemente al entamu y creciendo en volume hasta que Toshi empieza cola lletra.

2:59 - 4:10[editar | editar la fonte]

Yoshiki dexa'l pianu ya incorpórase a la batería (como lo fai en diversos cantares en vivu) con un frenético ritmu. De manera inmediata los dos guitarres siguen esi ritmu tocando la mesma melodía con una tercera menor ente elles pa crear l'harmonía. El tempo ye aceleráu cola incursión d'una tercer guitarra tocando un riff más pesáu que va ser utilizáu en delles seiciones del cantar.

4:11 - 8:14[editar | editar la fonte]

La voz y l'orquesta incorporar de nuevu mientres la banda continua, en ciertos puntos una voz femenina recita diversos versos y siguen los solos de guitarra faciendo usu del contrapuntu.

8:15 - 8:43[editar | editar la fonte]

Cola conclusión de la segunda parte recitada, empecipia interludiu onde les guitarres, batería, y la mayor parte de la orquesta, con esceición del clavicordiu y dellos violonchelos, callen.

8:44 - 12:43[editar | editar la fonte]

De manera efectiva, un simple acorde remata l'interludiu, y una rabasera na batería llévanos a un increíble estáu onde'l cantar tórnase poderosa y sublime. A esto sígue-y otru fuerte solu de guitarra harmonizáu; comoquier, este difier de manera significativa sobre los demás yá que, tien una mayor duración y l'usu del staccato surde.

12:44 - 13:38[editar | editar la fonte]

El tonu de la banda y l'orquesta pasó asina a una seición tornada per debaxo de la voz de Toshi. Al términu d'esti versu, hai un solu de guitarra lentu que desagua nun solu de violín.

13:39 - 15:06[editar | editar la fonte]

El tonu del violin camuda y hai más versos recitaos.

Fai'l so remanecimientu aquella esplosiva rabasera na batería, idéntica a l'anterior, la melodía entra n'otru poderosu tao cuando s'escuchen les últimes llinies del versu. Entós, la voz de Toshi esmorecer con una última nota, que de la mesma, ye sostenida pela banda y l'orquesta.

Dueto de Pianu (15:07 - 24:18)[editar | editar la fonte]

Los siguientes nueve minutos el pianu ye l'únicu protagonista. Tou empecipia con un nidiu y simple ostinato camudando d'intensidá. Un segundu pianu ye añedíu, faciendo fluyir no fondero les notes de la primer melodía mientres l'otru, españa con una cadencia agresiva, una llucha por evitar la llocura desamarrar, les notes xuben y baxen. Eventualmente les cuerdes remanecen y el caos empieza a amenorgar con una nidia melodía en crescendo hasta enmudecer al pianu, remplazándolo.

Final (24:19 - 29:00)[editar | editar la fonte]

La guitarra llanza un harmónicu qu'apaga les cuerdes y llévanos a acelerar el tempo, Toshi y la banda remanecen llevándonos a la conclusión de la tema.


Art of Life