Amasueles a la marinera

De Wikipedia
Amasueles a la marinera
Nome Amasueles a la marinera
Detalles
Más información
[editar datos en Wikidata]
Amasueles en salsa marinera
Platu d'amasueles salsa marinera

Les amasueles a la marinera (ameixas á mariñeira en gallegu) son un guisu d'amasueles bien típicu de la gastronomía de Galicia, particularmente de la zona de les Ríes Baxes, siendo tamién bien popular n'otres zones d'España como Asturies y Cantabria.[1] Les amasueles ellaborense con un sofritu de cebolla y tomate esmagayáu, y con vinu blanco. Tou ello arumáu y coloriáu con pimentón. Esti platu sírvese caliente, tradicionalmente en cazuela de folla.

Hay munches recetes d'esti platu, muy variades, n'asturies non suel echase tomate, si un sofritu de cebolla o cebolleta, una cuchará de fariña, ajo y guindilla, l'agua de las amasueles y vino blancu.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Trátase d'una preparación que pol usu del mariscu tien un carauterísticu arume a mar, proviniendo la denominación «a la marinera» d'esta carauterística. Dacuando empléguense carcases de mariscu, al envís d'ellaborar un caldu qu'acompañe y arume el platu.[2] Suelen emplegase amasueles, anque en delles ocasiones preséntense platos con chirlas (chirlas a la marinera), que suelen tener un menor tamañu. De la mesma forma puede ellaborase'l platu con moxones (moxones a la marinera).

El mueyu suel tener color coloráu debíu al usu de pimentón duce. En delles ocasiones añade guindilla en polvu, lo que-y da un sabor llixeramente picante.[3]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Sordo, Enrique (1980). Cómo conocer la cocina española. Barcelona: Argos Vergara, páx. 85. ISBN 84-7017-907-1.
  2. Erauzkin, Iker (2007). Cocina de Fiesta. CEAC, páx. 32.
  3. Cunqueiro, Álvaro (1982). La cocina gallega, 1ª, Madrid: Everest. ISBN 9788424122195.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]