Alderique:Medayistes olímpicos d'Asturies

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Figura nesta relación de medayistes Pedro Pidal, pero ¿ye efectivamente asina? Na relación qu'asoleyó La Nueva España del día 10 d'agostu de 2008 nun apaez. Tampoco figura nel artículu de la wiki n'español dedicáu España en los Juegos Olímpicos que reseña que nesos Xuegos, España ganó un oru en cesta-punta. Tampoco apaez el datu na base de datos databaseolimpics.com. Sí se menciona'l datu nel artículu de Pedro Pidal na wiki n'español, por más que señala que lo qu'algamó'l Marqués de Villaviciosa fuera la plata na modalidá de tiro de pichón. Sería necesario confirmar convenientemente'l datu. --Zato-ino 10:12, 11 agostu 2008 (UTC)

Ciertu ye que foi una medaya de plata y non d'oru lo que ganó, decatárame de la información pero escaecióseme ponelu. Otra banda, tolo qu'alcontré diz que sí que la ganó. por exemplu:
También, la primera vez que un asturiano iba a unos Juegos y la primera 'medalla' -se entregaron unos 'objetos franceses muy valiosos'- para España.
Todo ello remite a una fecha, 1900, y a una ciudad, París. Y a un nombre propio, Pedro Pidal y Bernaldo de Quirós, marqués de Villaviciosa (Somió, Gijón, 1870- 1941), quien se alzó ::con la plata en la modalidad de tiro de pichón -actualmente tiro al vuelo-. [...] Cada cual hizo lo que pudo y, asimismo, se apuntó a la modalidad que le parecía. Y el asturiano ::Pedro Pidal lo hizo en su deporte favorito, el tiro al pichón. A título individual. En España no existía ni la federación de pichón ni la de plato. [...] Un total de 193 tiradores se ::inscribieron, de los que finalmente compitieron 166, entre ellos el marqués de Villaviciosa. [...] Al finalizar las pruebas, un australiano, Machintonsh, se hacía con el oro. ::Un asturiano, con la segunda plaza, Pedro Pidal (21/25).[...]. El Comercio Digital, 20.07.08
Lo que se desprende d'esti artículu ye que Pidal ganó la medaya a títulu individual na categoría de Tiru a pichón, quiciás por eso heba problemes a la hora de reconocela como Medaya española al nun tar apuntáu en nenguna federación, pero lo que cinca a Medayista asturianu, creo que nun hai nenguna dulda.

Un saludu. --Vsuarezp 10:37, 11 agostu 2008 (UTC)

  • No aparece en los recuentos de medallas por no estar reconocido por el Comité Olímpico Internacional, la Olimpiada de París se realizó en el marco de la Exposición Internacional y se realizaron muchas competiciones que jamás fueron reconocidas como válidas por el COI como es el caso del tiro al pichón.--Arco de Rayne 12:58, 11 agostu 2008 (UTC)
Bono, anque nun tea reconocida pol COI esa Olimpiada esistió y les medayes repartiéronse. Eso pue esplicase con una nota nel artículu, que ponga qu'esa Olimipiada nun ye oficial anguaño. Un saludu. --Vsuarezp 13:11, 11 agostu 2008 (UTC)
  • Por juegos y competiciones olímpicas para bien o para mal se entiende las que están reconocidas por el COI, los juegos olímpicos de 1906 también se realizaron en Atenas y por no estar reconocidos por el COI en ningún lugar aparecen sus medallas como olímpicas, y en las Olímpiadas de 1904 que duraron más de cuatro meses hubo incluso las denominadas competiciones antropológicas para ver como competían las diferentes razas con el hombre blanco, por supuesto esas competiciones no están reconocidas por el COI pero esas competiciones existieron y se repartieron medallas (en realidad trofeos igual que en 1900) . Desde mi punto de vista Pedro Pidal no es medallista olímpico, pero es solo mi opinión.--Arco de Rayne 14:32, 11 agostu 2008 (UTC)

Medaya Ḥoquei yerba[editar la fonte]

Zato-ino, tengo 2 duldes sobre l'ultimu medayista qu'amestasti... Resulta que la medaya de la seleición española de Ḥoquei yerba, foi de plata y non de bronce y ente los convocaos nun topo a Juan Fernández la Villa. Si lo esclarias con fontes o tal, ye d'agradecer, igual equivocasti la Olimpiada, anque yo nun topé tampoco nenguna medaya anterior d'un asturianu... Un saludu.--87.217.162.11 11:55, 25 agostu 2008 (UTC)

Ups, xustu toi acabante decatame de cual ye'l fallu... l'apellíu la Villa nun apaecía nos datos que busqué pero si Juan Fernández... ¿Camudo'l bronce pola plata ok? (ye seguru que foi plata). --87.217.162.11 11:57, 25 agostu 2008 (UTC)
Efectivamente, foi plata. --Zato-ino 13:36, 25 agostu 2008 (UTC)