.pl

De Wikipedia
25-08-2021 12:51
Dominiu de primer nivel.pl
Tipu dominiu de nivel superior xeográficu
Creáu 1990
Organización patrocinadora Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (en) Traducir
Pertenez a la xurisdicción Polonia
Sitiu web oficial Sitiu web
Cambiar los datos en Wikidata

.pl ye'l dominiu de nivel superior xeográficu (ccTLD) pa Polonia, alministráu pola Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK), l'organismu d'investigación y desarrollu de Polonia, y ún de los miembros fundadores del Council of European National Top Level Domain Registries (CENTR).

Historia[editar | editar la fonte]

El dominiu .pl foi creáu en 1990, tres la mitigación del embargu del CoCom en collaboración teunolóxica colos países del antiguu Bloque del Este. El primer subdominiu de .pl foi .pwr.pl, de la Universidá Politéunica de Wrocław.

En 2003, introduciéronse los nomes de dominiu internacionalizaos (NDI). Permitióse'l rexistru de dominios con cualquier caráuter de los alfabetos llatín, griegu, cirílicu, árabe o hebréu.

La NASK ye miembru sectorial del Comité Consultivu Internacional Telegráficu y Telefónicu (ITU-T) dende 2004,[1] y xuega un papel activu [2] nel Grupu d'Estudiu 17, que trabaya nos nomes de dominiu internacionalizaos. Andrzej Bartosiewicz, xefe de la división de DNS de la NASK, actúa como corresponsal de la Cuestión 16, dedicada a los NDI.[3]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]