Poliéster

De Wikipedia
Fotografia de microscopiu electrónicu del poliéster.

El poliéster (C10H8O4) ye una categoría de elastómeros que contién el grupu funcional éster nel so cadena principal. Los poliésteres qu'esisten na naturaleza son conocíos dende 1830, pero'l términu poliéster xeneralmente refierse a los poliésteres sintéticos (plásticos), provenientes de fracciones pesaes del petroleu. El poliéster termoplásticu más conocíu ye'l PET. El PET ta formáu sintéticamente con etilenglicol más tereftalato de dimetilo, produciendo'l polímeru o poltericoletano. Como resultancia del procesu de polimerización, llógrase la fibra, que nos sos entamos foi la base pa la ellaboración de los filos pa coser y qu'anguaño tien múltiples aplicaciones, como la fabricación de botelles de plásticu qu'enantes s'ellaboraben con PVC. Llógrase al traviés de la condensación de dioles (grupu funcional dihidroxilo).

Les resines de poliéster (termoestables) son usaes tamién como matriz pa la construcción d'equipos, tuberíes anticorrosivas y fabricación de pintures. Pa dar mayor resistencia mecánica suelen dir reforzaes con cortante, tamién llamáu endurecedor o catalizador, ensin purificar.

El poliéster ye una resina termoestable llograda por polimerización del estireno y otros productos químicos. Endurecer a la temperatura ordinario y ye bien resistente al mugor, a los productos químicos y a les fuercies mecániques. Usar na fabricación de fibres, recubrimientos de llámines, etc.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]