Parque Carrasco

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar
Bot icon2.svg
Artículu de traducción automática a partir de "Parque Carrasco" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.
Pa otros usos d'esti términu, ver Carrasco. Disambig.svg

Parque Carrasco ye un antiguu balneariu y actual suburbio capitalín próximu a Carrasco (del que ye estensión), qu'agora integra la Ciudá de la Mariña y allúgase ente l'avenida Giannattasio y la mariña del Ríu de la Plata. Ye una área en rápida espansión demográfica como "ciudad dormitorio" nel marcu de la zona metropolitana de Montevideo. Integra la Ciudá de la Mariña dende la so creación por llei en 1994.

Nel períodu intercensal 1985-1996 la so población creció 50% y siguió aumentando dende entós. Ye una zona residencial pa clases media y media alta, y la so arquitectura suel ser amplia y alcontradiza. Atopar so xurisdicción del conceyu de Canelones.

Hasta la década de 1970, en qu'empezó a formalizase la rápida crecedera poblacional, foi un tradicional y apacible balneariu. Emplazado al sur del parque Franklin Delano Roosevelt, na so redolada funciona l'hotel y centru de conferencies Hostería del Llagu.