Greenpeace

De Uiquipedia
Saltar a: navegación, buscar

Greenpeace (del inglés green: verde, y peace: paz), fundada en Canadá en 1971, ye una organización ecoloxista internacional, dixebrada económica y políticamente, que nun aceuta donaciones nin presiones de gobiernos, partíos políticos o empreses, y que s'autofinancia poles aportaciones de los socios y donantes (95% de los sos fondos), asina como al traviés de la vienta de productos col nome de Greenpeace.

Sigún cifres de Greenpeace, el númberu de los sos socios en tol mundiu en 2005 yera de trés millones.

L'oxetivu de la organización ye protexer y defender el mediu ambiente, interviniendo n'estremaos puntos del planeta onde se cometen atentaos escontra la Naturaleza. Greenpeace lleva a cau campañes p'aparar el cambiu climáticu, protexer la biodiversidá, a la escontra de los tresxénicos, escontra la contaminación, pa finar col usu de la enerxía nuclear y de les armes y fomentar la paz.


Con una oficina principal n'Amsterdam, trabaya n'estrecha collaboración coles 38 seiciones nacionales, amás de colos estremaos barcos que posee, el más conocíu d'ellos quicias el Rainbow Warrior. La toma de dicisiones faese teniendo en cuenta la mayoría de seutores que conformen la so cadarma interna, intentado que naide puea tomar dicisiones unilaterales non alcordies cola mayoría de los miembros representativos.


Ver tamién[editar | editar la fonte]

{{{2}}}
Wikimedia Commons tien archivos rellacionaos con:


Enllaces esternos[editar | editar la fonte]