Videocinta

De Wikipedia

Video-cinta, video-casete o cinta de video ye un mediu d'almacenamientu d'imáxenes de videu acompañaes con soníu nuna cinta magnética por aciu una máquina conocida como magnetoscopiu.

En práuticamente tolos casos, utilízase'l métodu de grabación por esploración helicoidal onde una cabeza de videu rota contra'l movimientu de la cinta pa grabar la información por cuenta de que les señales de videu tienen una frecuencia alta la velocidá relativa cinta × cabeza tien de ser tamién bien alzada polo que les cabeces estátiques riquiríen que la cinta corriera a bien alta velocidá.

Esti tipu de cintes utilizar p'almacenar películes y grabaciones. Una cinta de video ye un oxetu onde pueden grabase imáxenes y soníu nuna cinta magnética. En munchos casos, un cabezal helicoidal realiza una rotación na cinta en movimientu pa grabar los datos en dos dimensiones. Al tener les señales de video un altu anchu de banda, los cabezales estáticos riquen altes velocidaes de grabación.

La cinta de videu ye una parte integral de la teunoloxía del videu qu'impactó fondamente la industria audiu visual. Primero foi controlada pola industria de la televisión y dempués espandióse a tolos sectores del mercáu, yá que constituyó una nueva manera de distribuyir la información y una nueva forma d'entretenimientu.


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]