Unidá Rexonalista

De Wikipedia
Saltar a: navegación, buscar

La Unidá Rexonalista (UR) foi una coalición asturiana de partíos y independientes d'izquierda. Tuvo el so orixe na "Comisión Gestora para una Candidatura Unitaria, Democrática y Regionalista" d'entamos de 1977.

Formaben esta comisión d'entamu: el Bloque de la Izquierda Asturiana (BIA) que yera una plataforma d'estrema izquierda lliderada pol Movimientu Comunista d'Asturies y el Partido Socialista Popular de Asturias (PSPA) de calter socialista, reformista y más moderáu. Los oríxenes del PSPA apunten en cierta manera a Democracia Socialista Asturiana de Pedro de Silva. El PSPA dexará les negociaciones dempués de participar tiempu abondo nelles dexando a BAI y a los promotores independientes ente ellos Xosé Lluis García Arias fundador de Conceyu Bable (Xuan Xosé Sánchez Vicente, otru de los fundadores, yera dirixente del PSPA).

Resultaos eleutorales[editar | editar la fonte]

Nes eleiciones nin UR nin el PSPA algamen representación. Unión Rexonalista tendría un 1,88% de votu y el PSPA 7,3%. Poco dempués de los comicios Unión Rexonalista desapaecerá y el PSPA enxertaríase nel PSOE.

Congresu de los diputaos[editar | editar la fonte]

Los tres primeros llugares na candidatura al Congresu de los Diputaos fueron los siguientes: Aida Fuentes Concheso, Antonio Massip Hidalgo y Manuel Hevia Carriles.

Añu votos % votos

1977

10.821

1,88%