Termoplásticu

De Wikipedia
Termoplásticu
Materiales polímeru
Cambiar los datos en Wikidata

Un termoplástico ye un material qu'a temperatures relativamente altes, vuélvese deformable o flexible, se derrite cuando se calecer y endurezse nun estáu de transición vítrea cuando s'esfrez lo suficiente. La mayor parte de los termoplásticos son polímeros d'altu peso molecular, que tienen cadenes acomuñaes per mediu de fuercies de Van der Waals débiles (polietileno); fuertes interacciones dipolo-dipolo y enllace d'hidróxenu, o inclusive aniellos arumosos apilados (poliestireno). Los polímeros termoplásticos difieren de los polímeros termoestables o termofijos en que dempués de calecer y moldiase pueden recalentarse y formar otros oxetos.[1]

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Les sos propiedaes físiques camuden gradualmente si fúndense y móldiense delles vegaes (historial térmicu), xeneralmente van menguando estes propiedaes al debilitar los enllaces. Los más usaos son el polietileno (PE), el polipropileno (PP), el polibutileno (PB), el poliestireno (PS), el polimetilmetacrilato (PMMA), el policloruro de vinilu (PVC), el politereftalato d'etilenu (PET), el teflón (o politetrafluoroetileno, PTFE) y el nailon (un tipu de poliamida).

Estremar de los termoestables o termofijos (baquelita, goma vulcanizada) en qu'estos postreros nun funden al alzalos a altes temperatures, sinón que se quemar, siendo imposible volver moldialos.

Munchos de los termoplásticos conocíos pueden ser resultáu de la suma de dellos polímeros, como ye'l casu del vinilu, que ye un amiestu de polietileno y polipropileno.

Cuando s'esfrecen, partiendo del estáu líquidu y dependiendo de la temperatures a la cual espónganse mientres el procesu de solidificación (aumentu o amenorgamientu), van poder formase estructures sólides cristalines o non cristalines.

Esti tipu de polímeru ta carauterizáu pola so estructura. Ta formáu por cadenes d'hidrocarburos, como la mayoría de los polímeros, y específicamente atopamos cadenes de tipu llinial o ramificaes. [2]

Ensayos[editar | editar la fonte]

Pa realizar ensayos en termoplásticos, puede venir# de les siguientes maneres:

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]