Supresión de reflexos

De Wikipedia
Supresíón de reflexos en lentes o gafes; superior ensin tratamientu antireflejante, inferior con tratamientu antirreflejante.


So supresión de reflexos d'una superficie de la lente entiéndese'l tratamientu de materiales tresparentes efeutuáu pa esaniciar la reflexón na superficie, de cuenta que sía mínima, por ello tamién se-y conoz en óptica como tratamientu antirreflejante.

Ventayes[editar | editar la fonte]

Les ventayes al menguar al máximu los reflexos, les gafes o lentes antirreflejantes, esanicien la visión con imáxenes doble, eviten esllumamientos y amonten el contraste. Con ello, l'usuariu gana en comodidá, puede esfrutar d'una visión más relaxada y más llimpia, menguando la fatiga ocular.

Procedimientos[editar | editar la fonte]

Pa llograr el tratamientu antirreflejante de vidrios pueden emplegase distintos procesos:

  • Efeutu de güeyos de poliya:[1] por cuenta de la estructuración de les superficie con configuraciones que son pequeñes a la llonxitú d'onda de la lluz menguar la reflexón
  • supresión de la reflexón: Esti tratamientu consiste n'aplicar sobre la superficie de la lente una capa d'un material tresparente que'l so índiz de refraición tien un valor entemediu ente'l del aire y el del vidriu de la lente, y que'l so espesura ye de 0,25 de la llonxitú d'onda del componente de la lluz que la so reflexón quier amenorgase. Nestes condiciones, la lluz incidente d'esta frecuencia pasa toa al vidriu, porque los dos cavilgues que sufre (una na superficie enrite-recubrimientu y otra na superfcie recubrimientu-vidriu) tán n'oposición de fase ya interfiérense atayándose mutuamente.[2]
  • Índiz de refracción – Promedio: aplícase una capa delgada sobre'l sustratu de vidriu, la que s'escueye con un índiz de refraición qu'idealmente nun reflexa nenguna lluz.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]