Stock car

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
RalphEarnhardtReplica.jpg

El términu inglés stock car puede traducise como «automóvil de producción», «de llinia», «de serie» o «estándar». Originalmente referir a un automóvil ensin modificar al respective de la configuración de fábrica, a diferencia de los preparaos pa carreres. Anguaño refierse a los automóviles usaos na NASCAR (National Association for Stock Car Autu Racing).

El porqué d'utilizar esti términu —cuando anguaño falten enforma d'una configuración de fábrica— vien de la tradición de la NASCAR, la organización más importante de competiciones de stock cars. Cuando la NASCAR foi fundada por Williams France Sr. pa regular les competiciones d'automóviles de llinia, riquióse que cualesquier automóvil que deseyara ingresar tenía de tar construyíu dafechu por pieces disponibles al públicu en concesionaria d'autos concesionarios y talleres. Ello ye que nos entamos de la NASCAR los autos yeren tan de llinia que yera común ver a los competidores llegar a los autódromos nos mesmos vehículos colos que pertenecíen.

Anguaño, los automóviles de serie de les divisiones mayores de la NASCAR son prototipos de carreres; esto ye, los sos xasis, motores y equipamientu de seguridá difieren por completu de los de cualesquier automóvil de cai.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Stock car