SkullGreymon

De Wikipedia
SkullGreymon
Información
[editar datos en Wikidata]

SkullGreymon (スカルグレイモン) ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru de Tai y apaez en Digimon Adventure, Digimon Adventure 2 & Digimon Xros Wars SkullGreymon ye casi controláu por Emperador Digimon pero'l so enorme poder evita ser controláu y actúa por naturaleza cola destrucción de lo que fai y nun se detién hasta ver tou destruyíu. Tamién ye una especie de mascota pal universu Digimon, tratar de la digievolución escura o corrupta de Greymon al obligalo a superdigievolucionar incorreutamente y convertise nuna verdadera máquina de destrucción.

SkullGreymon, al contrariu de Greymon y MetalGreymon, tien la forma d'un gran dinosauriu esqueletico, de color blancu con cuévanos d'un animal muertu. Tamién aumenta de tamañu, amás de l'apaición de seis espines como ales de güesos que paecen deos de manes (estes 6 ales escayos de güesos equivalen a les 6 ales de navayes metáliques que tien la so contraparte bona MetalGreymon) nel so llombu tien un misil anaranxáu en forma de Tiburón con una potencia devastadora que se llama Ataque/cañon Zero(Ground Zero). la so forma ye terrorífica y aterra ente tolos Digimons, El so poder ye tan grande que nin el mesmu puede entendelo y amás ye incontrolable, faciéndolo más peligrosu y mortal a la d'enfrentalo, pue ser que SkullGreymon sía un Digimon de nivel perfectu pero seique los sos poderes sían iguales a los d'un Digimon de nivel Mega.

Actuación en Digimon Adventure[editar | editar la fonte]

En Digimon Adventure, Tai deseyó desesperadamente que Greymon evolucionara al nivel perfectu cuando él ganó'l so emblema del valor, un oxetu qu'ayudaría a Greymon pa llograr el so nivel siguiente. Cuando'l malváu Etemon atayar y Tai atrapáu los otros neños colos sos Digimons nel coliséu. Etemon forzo al Greymon de Tai pa lluchar un Greymon robóticu selvaxe. Tai llanzóse delantre del robot Greymon pa faer al so compañeru Digievolucionar sicasí, Tai paralizar de mieu, totalmente lo opuesto al so emblema. Esto causó una Evolución escura, en SkullGreymon, quién ganó fácilmente'l Greymon enemigu. Sicasí, él venció fácilmente a Birdramon, Garurumon y Kabuterimon quien fuxó del coliséu pero escosó'l so enerxía revirtiéndolo a la so etapa Principiante Koromon. Esta esperiencia demuestra como l'estáu mental d'un Tamer/Neñu Escoyíu puede afectar la manera la so voluntá la digievolución del so compañeru Digimon. Cada unu de los neños escoyíos na aventura foi concedíu una personalidá propia coles sos traces (nel casu de Tai, tenía'l valor) ellos tuvieron qu'exhibir eses emociones p'abrir los últimos niveles del so Digimon. Opuestamente a la so traza, Tai tuviera exhibiendo sensaciones de mieu y de desamparu mientres la batalla de Greymon, lo que causó que Greymon digievolucionara oscuramente nun nivel perfeccionáu tipu Virus como SkullGreymon.

Actuación en Digimon Adventure 02[editar | editar la fonte]

En Digimon Adventure 02 SkullGreymon fai otra apaición. Cuando Digimon Kaiser tomó control del Greymon de Tai con un aniellu escuru, él intentó forzalo a Digievolucionar en MetalGreymon col so Dark D-3. La resultancia foi la Digievolución escura lo que causo que Greymon Digievolucionara nuevamente a SkullGreymon per segunda vegada. Skullgreymon ganó a Flamedramon, Halsemon, Digmon, Pegasusmon y Nefertimon. Tamién gana a dellos Meramon, dellos Airdramon y un grupu grande de DarkTyrannomon y destruyendo una torre escura col so Ataque Zero. Con tanto poder perdíu, vuelve ser Agumon. L'emperador tomar de nuevu al so control nun intentu por remanar la Digievolución correuta delles vegaes hasta qu'él construyó la espiral malina pa consiguir que Agumon digievolucionara y faer una versión virus de MetalGreymon. Pero l'Emperador de los Digimon uso'l so data combinándolo con otros data de dellos digimon pa formar a Quimeramon.

Actuación en Digimon Tamers[editar | editar la fonte]

SkullGreymon apaez nel cielu xunto con otros Digimons cuando unu de los devas, Vikaralamon apaez na ciudá de los tamers y xenera una fisura dimensional ente'l mundu real y el digimundo y nesa fisura apaez la solombra de SkullGreymon con dellos Digimons.

Actuación en Digimon Xros Wars[editar | editar la fonte]

A la fin del episodiu 20 y nel episodiu 21 de Digimon Xros Wars, apaez SkullGreymon xunto con un SkullSatamon como sirvientes de DarkKnightmon xunto a un exércitu de Guardromon protexendo a DarkKnightmon. Esti enfrentar a MetalGreymon y pierde la llucha, a la fin l'al pie de SkullSatamon son absorbíos por DarkKnightmon por que esti tresformar en SuperDarkKnightmon.

Intereses[editar | editar la fonte]

Delles fontes indiquen que SkullGreymon ye tan solo un Greymon que por tanto engarrar con digimons fuertes quedar ensin enerxía, esmorecióse y morrió, pero'l so instintu d'engarradiella siguía intactu y renaz como SkullGreymon, un digimon dragon zombie ensin conocencia del so pasáu como Greymon, ensin control del mesmu pero gana un poder enorme y devastador que nun lo tenía antes y con ganes de siguir engarrando con digimons más fuertes que l'hasta el final. dizse que'l mayor rival de SkullGreymon ye'l mesmu MetalGreymon. si SkullGreymon controla tol so poder amás de recuperar la so mente y asélase, puede digievolucionar a BlackWarGreymon teniendo tol so poder destructivu al maximo pero con control total anque los sos deseos de siguir engarrando nun sumió del tou, yá que intenta buscar un oponente dignu con quien lluchar. Esti datu ye bien paecíu en Dragon Ball GT cuando Goku n'estáu de Ohzaru Doráu pierde la razón pero recuperar amás de controlar los sos poderes y pasar al Supersaiyajin nivel 4. Amás SkullGreymon estremar de los otres especies de Greymon yá que tien un solu cuernu na so cabeza y non los trés cuernos que possen como carauterística normal de la familia de los Greymon.

Digievoluciones
Nivel Cuerpu Digimon Adventure

Ñácaru | Botamon/Zurumon

Koromon/Pagumon

Infantil

Agumon/BlackAgumon
Campeón

Greymon/DarkTyrannomon

Super

SkullGreymon/MetalGreymon/BlackMetalGreymon/MetalTyrannomon/Megadramon/Gigadramon

Supremu | BlackWarGreymon/Machinedramon

Digievolución ADN Mega Fusion Millenniumon (Machinedramon + Kimeramon)
Mega 2

MoonMillenniumon

Mega 3

ZeedMillenniumon


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]