Seresco

De Wikipedia
Seresco
Llocalización
Sede Uviéu
Direición España
Historia
Fundación1969
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Seresco ye una compañía, orixinaria del Principáu d'Asturies, dedicada al desenvolvimientu de soluciones de software y a la prestación de servicios dientro del ámbitu de les Teunoloxíes de la Información y Comunicación (TIC). Fundada en 1969, tien la so sede central n'Uviéu y cuenta na actualidá con centros de servicios en Barcelona, Madrid, Lleón, Uviéu y Vigo.

La empresa realiza dende llabores de consultoría, hasta'l desenvolvimientu de software, pasando pola integración de soluciones de xestión, recursos humanos, el desenvolvimientu d'infraestructures téuniques, formación y servicios cartográficos. La cartera de veceros de Seresco ta compuesta por organizaciones de tolos sectores según por diversu organismos de les Alministraciones Públiques.

Seresco ye una de les principales dinamizadoras del sector nel Principáu d'Asturies cola constitución de la Oficina W3C, la Fundación CTIC y el Cluster TIC. Amás ye sociu fundador de AETIC (Asociación d'Empreses d'Electrónica, Teunoloxíes de la Información y Telecomunicación d'España) y caltién aliances con empreses como Microsoft, SAP, Oracle o Esri.

Hestoria[editar | editar la fonte]

Seresco foi creada'l 3 de mayu de 1969 por un grupu d'industriales d'Asturies col nome Asturiana d'Informática S.A. Al añu siguiente, empecipiaron les actividaes de formación creando la primer escuela d'informática d'Asturies.

Oficines de Seresco n'Uviéu (España), en 2010.

En 1973 empecipió la so espansión fuera del Principáu cola apertura de la so delegación en Galicia. Un añu dempués entró nel so accionariado la empresa Seresco, lo que motivó'l cambéu de nome por Seresco Asturiana.

El so primera gran finxu prodúxose col llanzamientu d'IRIS en 1984, un sistema integráu de xestión pa la PYME. Tres años dempués, ye'l so seición dedicada a la formación la que consigue abrir la Escuela de Formación Profesional de Xixón. A finales de los 80 y principios de los 90, Seresco encadena dellos proyeutos significativos destacando ente ellos la constitución, con IBM, de la sociedá LAB2000 pal desenvolvimientu de software avanzáu o l'apertura de les sos delegaciones en Madrid y Barcelona.

En 1997 Seresco adquier los derechos de propiedá sobre la marca y denominación de Seresco camudando la so denominación social de Seresco Asturiana a sólo Seresco. En 2002, llancen Milena Personal, una solución de nómina y recursos humanos que completariase años dempués con Milena Xestión. Dos años más tarde, algamen un alcuerdu de comercialización y formación cola multinacional SAP.

En 2005 constitúin la oficina W3C, la Fundación CTIC y el Cluster TIC d'Asturies. Darréu, algamaríen distintos alcuerdos con ESRI (Sistemes d'Información Xeográfica), Business Objets y Oracle (Business Intelligence).

Datos[editar | editar la fonte]

Seresco facturó 25 millones d'euros en 2009 y tien unos 530 emplegaos. El so direutor xeneral ye Manuel Ángel Busto Riego. Ente los sos veceros inclúyense'l Gobiernu del Principáu d'Asturies, la Xunta de Galicia, el Conceyu de Xixón, Grupu PSA-Citroen, Sanitas Residencial, ALSA, Santiveri, Sanyo y Feve, ente otros.

Servicios[editar | editar la fonte]

L'actividá tá arrexuntá en cinco árees:

Área de Consultoría y Desenvolvimientu de Software[editar | editar la fonte]

Dende esti área realiza l'actividá clásica de desenvolvimientu de software. Amás cubre los servicios de consultoría y desenvolvimientu en Sistemes d'Información Xeográfica (GIS) y Business Intelligence (BI).

Área de Nómina y Xestión Empresarial[editar | editar la fonte]

Na parte de xestión faen soluciones integraes (ERP) pa la xestión financiera, comercial y loxística de PYME.Na de recursos humanos, amás de desenvolver aplicaciones pa l'alministración de nómina y xestión de recursos humanos, tamién trabayen na externalización d'estos procesos.

Área d'infraestructures, sistemes y servicios[editar | editar la fonte]

Consultoría Estratéxica en TI; Arquiteutura de Sistemes y Plataformes y Outsourcing de Servicios TI.

Área de Cartografía y Catastru[editar | editar la fonte]

Ye una actividá qu'empezó en 1985 cola Xestión Catastral tantu de rústica como d'urbana. Posteriórmente estendióse a la producción y caltenimientu de cartografía en tol territoriu nacional.

Área de Teunoloxía, Innovación y Formación[editar | editar la fonte]

La formación foi una actividá histórica en Seresco, siendo la piónera del séctor n'Astuyries. Anguaño imparten masters y cursos qu'inclúin certificaciones oficiales de los fabricantes, así cómo e-Learning.

Competencies y certificaciones[editar | editar la fonte]

El sistema de xestión de Seresco foi certificáu por Lloyds Register según la normativa UNE-EN ISO 9001:2008 y 14001:2004. Tamién llogró la certificación de nivel 3 na evaluación del modelu CMMI calidable del software y ye miembru de itSMF España, organización internacional independiente dedicada a la xestión de servicios TI.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]