Segunda epístola de Clemente

De Wikipedia
Infotaula documentSegunda epístola de Clemente
Κλήμεντος πρὸς Κορινθίους
Tipu obra lliteraria
Llingua orixinal griegu antiguu
Epónimu Clemente I
Cambiar los datos en Wikidata

La Segunda epístola de Clemente, tamién conocida como secunda clementis o II Clemente, ye una obra de la lliteratura homilética cristiana del sieglu II, encadarmada anguaño ente los escritos de los Padres Apostólicos.

Trátase d'una obra na que'l títulu se mantién pol pesu de la tradición, magar de ser notablemente enquívocu. En contra de lo qu'enuncia, el so autor nun ye Clemente de Roma.[1] Mal pue ser, en consecuencia, la so segunda epístola. Pero, tampoco se trata nin siquiera d'una epístola, sinón d'una homilía que se supón lleída por un presbíteru ante la so comunidá. Taríamos en presencia d'un escritu que la tradición atribuyó enquivocadamente al tercer socesor de San Pedro.

No tocante a la so datación y autoría, acéptase que foi escrita nel sieglu II pero, más allá d'eso, nun se sabe nada a ciencia cierta.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Clemente de Roma sí parez l'autor de la Primera epístola de Clemente, tamién conocida como I Clemente. Tien, arriendes d'eso, otros escritos pseudoepigráficos, señal de la estima que se-y teníen.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]