Saltar al conteníu

Romualdo Acevedo Rivero

De Wikipedia
Romualdo Acevedo Rivero
alcalde de Lugo

Vida
Nacimientu Villaviciosa, 1847
Nacionalidá España
Muerte Lugo, 21 d'avientu de 1902 (54/55 años)
Estudios
Estudios Universidá de Santiago de Compostela
Llingües falaes castellanu
Oficiu
Oficiu periodista, abogáu, políticu
Cambiar los datos en Wikidata

Romualdo Acevedo Rivero (1847, Villaviciosa  21 d'avientu de 1902, Lugo) foi un abogáu, periodista y escritor asturianu.

Trayectoria

[editar | editar la fonte]

Fíu del médicu gallegu Agustín María Acevedo, director de baños minerales, estudió'l bachilleratu n'Uviéu. A los catorce años coló a Galicia, onde estudió Derechu na Universidá de Santiago de Compostela, llicenciándose en 1867.

En Compostela publica'l so primer trabayu na revista El Eco Escolar. Darréu treslladóse a Lugo, onde collaboró ​​na Revista de España y fundó y dirixó La Idea Moderna. Publicó estudios lliterarios en El Diario de Lugo, dellos roblaos col seudónimu d'Amorodul.

Foi conceyal de Lugo dende 1886 y alcalde interín en dalgunes ocasiones.

  • "Historia de Ribadeo: datos históricos de la fundación de la villa de Ribadeo" y "La villa y puerto de Ribadeo", n'Álbum histórico, científico y literario de Galicia (1887)
  • Miscelánea literaria (Lugo, 1892)
  • Un lance (Lugo, 1901; xéneru folletineru)
  • De La Coruña a La Habana. Viaje del Batallón de Zamora (Lugo, 1901)

Referencies

[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos

[editar | editar la fonte]