Rayos X

De Wikipedia
Rayos X
radiación electromagnético
radiación (es) Traducir y medical service (en) Traducir
Radiación gamma Rayos X ultravioleta
Cambiar los datos en Wikidata

El nome de rayos X úsase pa nomar a una radiación electromagnética, invisible, que pue atravesar cuerpos opacos y d'impresionar les películes fotográfiques.

Definición[editar | editar la fonte]

Los rayos X yeren una radiación electromagnética de la mesma ñatura que les ondes de radio, les ondes de microondes, los rayos infrarroxos, la lluz visible, los rayos ultraviola y los rayos gamma.

La cimera desemeyanza con unos rayos gamma ye'l so orixe: los rayos gamma yeren radiaciones d'orixe nuclear que prodúcense per desescitación d'un nuclión d'un nivel escitáu a otru de menos enerxía y na desintegración d'isótopos radiuautivos, demientres que los rayos X xurden de fenómenos estranucleares, a nivel de la órbita eleutónica, fundamentalmente producíos pela desaceleración d'eleutrones.

Descubrimientu[editar | editar la fonte]

El descubrimeintu de los rayos X foi realizáu per Wilhelm Conrad Röntgen nel 1895, al ver que cuando facía pasar una corriente llétrica per un tubu de vacíu inducíase'l brillu d'una pantalla fluorescente. El brillu de la pantalla desapecía cuando la corriente yera interrumpía. Comu yera un tipu de radiación descoñocía nomola Rayos X.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]