Plantía:Documentación

De Wikipedia
Documentación de la plantía[ver] [editar] [historial] [purgar]

Esta plantía amuesa un cuadru cola documentación de la plantía xusto como la que tas viendo agora.

L'usu d'esta plantía permite que les plantíes que la utilicen puedan documentase y categorizase, independientemente de que tean protexíes o non.

Usu[editar la fonte]

/doc normal[editar la fonte]

<noinclude>
{{documentación}}</noinclude>

La plantía carga'l conteníu de la subpáxina /doc de la páxina onde s'usa.

Cualquier páxina /doc[editar la fonte]

<noinclude>
{{documentación|Cualquier páxina/doc}}</noinclude>

Amás puede cargase la documentación de cualquier otra páxina pa evitar tener que repetila.


Meyor práctica[editar la fonte]

Este códigu tien d'amestase al final del códigu de la plantía, sin espacios de más antes de «<noinclude>» (que causaría espacios de más en páxines donde se usa la plantía). El parámetru puede usase como se ve más arriba pa incluir otra páxina de documentación cualquiera.

Les categoríes que s'apliquen a la propia plantía tienen d'añadise na páxina de documentación, dientro d'etiquetes <includeonly> y </includeonly>. Y los enllaces interwiki tienen d'añadise en Wikidata.

Si la páxina de documentación contién etiquetes includeonly o noinclude como parte de la documentación, cambia les «<» por «&lt;».

Funciones[editar la fonte]

Si la páxina de documentación nun existe, l'enllaz «crear» incluye un parámetru de precarga, de manera que faciendo clic nél pre-rellenaráse'l formulariu d'edición col formatu básicu de la páxina de documentación.

Detalles técnicos[editar la fonte]

Esta plantía llama a {{documentación/Caxa entamu}} y a {{documentación/Caxa final}}. La /Caxa entamu (y la /Caxa final) contienen la mayoría del códigu.

La páxina de precarga pal enllaz [crear] de la páxina /doc ye Plantía:Documentación/Precarga. Les páxines de precarga para los enllaces [crear] de les páxines /zona de pruebes y /casos de prueba son Plantía:Documentación/Precarga-zona de pruebes y Plantía:Documentación/Precarga-casos de prueba.

Ver tamién[editar la fonte]