Patricia Field

De Wikipedia
Patricia Field
Vida
Nacimientu Nueva York12 de febreru de 1941[1] (83 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Oficiu diseñadora de vestuariu, estilista de modadiseñadora de moda
Premios
Nominaciones
IMDb nm0276010
patriciafield.com
Cambiar los datos en Wikidata

Patricia Field (12 de febreru de 1941Nueva York) ye una estilista y diseñadora de moda conocida de los Estaos Xuníos. Nació en Nueva York y creció n'Astoria, de padres griegos y armenios.

Field conoció a Sarah Jessica Parker mientres la filmación en Miami de la Rapsodia en 1992. Parker quedó encantada coles coleiciones de Field, dambes fixeron bien amigues. Primero que s'empezar a rodar la serie de televisión sobre HBO, Parker pidió a Field que la vistiera con unos de los sos meyores diseños. Ente elles había una gran amistá. Los vistíos diseñaos por Field siempres fueron bien demandaos por vecería de l'alta sociedá de magar, y dalgunos de los sos diseños fixéronse bien conocíos. Ella tien bien bonos amigos como Anna Vissi. Amás participó nel diseñu del vestuariu de munches películes como ye'l casu de The Devil Wears Prada que-y valió una candidatura de los óscars al meyor vestuariu

Field tamién apaeció en numberosos programes de televisión.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0276010. Data de consulta: 10 xineru 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]