Olympus E-510

De Wikipedia
Ficha de softwareOlympus E-510
Versión inicial 2007
Tipu modelu de cámara dixital
Cambiar los datos en Wikidata

La Olympus E-510 (o Olympus Evolt E-510 n'América del Norte) ye una cámara réflex dixital (DSLR) de 10 megapíxeles empobinada a usuarios avanzaos. Anuncióse en marzu de 2007 p'asoceder a la E-500, representa'l primer usu de la nueva sensor MOS de Panasonic en llugar de los sensores CCD de Kodak que Olympus utilizara enantes. Tamién ye la primera réflex dixital d'Olympus qu'inclúi nel cuerpu un estabilizador d'imaxe; y la mayoría de les cámares más recién del sistema inclúin un sistema de EI.

La E-510 y la montadura del cuerpu son basaes nel estándar "Cuatro Tercios", qu'apurre compatibilidá con otros oxetivos pa esi sistema. Cuatro Tercios ye un estándar dixital SLR con un factor de multiplicación de la distancia focal de 2x, lo que significa que lentes cuatro tercios pueden ser más pequeños y más baratos, pero que la cámara exhibe rendimientu daqué peor con ISO altos.

Como toles cámares del sistema Y, la E-510 utiliza Olympus Supersonic Wave Filter el sistema d'amenorgamientu de polvu pa solmenar el polvu del sensor mientres l'arranque y cuando sía solicitáu pol usuariu , lo qu'esanicia en gran midida'l problema de l'acumuladura de polvu na superficie del sensor d'imaxe.

La E-510 foi llanzada nuna serie de distintes iteraciones pa la compra: el cuerpu de la cámara única, el cuerpu enguedeyáu con una lente de 14-42mm 1:3.5-5.6, y el cuerpu empaquetado con lentes de 14-42mm 1:3.5-5.6 y 40 -150mm 1:4-5.6. Tenga en cuenta que, como Cuatro Tercios tien un factor de multiplicación de 2x, la distancia focal equivalente en 35 mm d'estes lentes ye'l doble de la distancia focal real.

Nel segundu trimestre de 2008, el socesor de la E-510, la E-520, cutió los mercaos. Añade actualizaciones menores pal sistema Live View, la capacidá de flax inalámbricu, y un sistema supuestu meyora de la midida.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]