Norma Alicia Moreno Figueroa

De Wikipedia
Norma Alicia Moreno Figueroa
Vida
Nacimientu Matamoros24 de xunu de 1962
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Muerte 17 de xunetu de 1986 (24 años)
Causa de la muerte homicidiu
Oficiu periodista
Cambiar los datos en Wikidata

Norma Alicia Moreno Figueroa (24 de xunu de 1962Matamoros – 17 de xunetu de 1986) periodista mexicana quien foi asesinada n'exerciciu de los sos llabores periodísticos, convirtiéndose na primer periodista en morrer violentamente pol so trabayu cuando cubría la Guerra Mexicana contra les Drogues.

Nacencia y la so infancia[editar | editar la fonte]

Nació en Matamoros nel estáu mexicanu de Tamaulipas, siendo fía de Laurentino Moreno y Margarita Figueroa. Estudiu na so ciudá natal y dende la so infancia foi reconocida como escelente oradora participando n'eventos locales y estatales. Llogró reconocencia académica pol so grau d'excelencia. Integrante del círculu lliterariu "Manuel F. Rodríguez Brayda", onde presenta múltiples trabayos de poesía, tamién foi miembru permanente de la Casa de Belles Artes en Matamoros. Foi una de les primeres estudiantes en Facultar de Ciencies de la Comunicación na Universidá de Matamoros.

Vida profesional y el so trabayu[editar | editar la fonte]

Foi miembru del Partíu Aición Nacional (PAN) participando n'actividaes como conferencies locales, estatales y nacionales. A la edá de dieciséis años xunir al periódicu El Bravo de Matamoros, na seición que cubría eventos sociales, pero gradualmente foi promovida al puestu de reporteru y columnista. Este foi'l so sitiu final, col periódicu de Matamoros, El Popular, onde escribía la columna "Buscando Caminos" y col cargu de xerente editorial. En radiu, yera bultable'l so papel como reportera pa la XEW, una estación propiedá de Jorge Cárdenas González, con cobertoria en Matamoros y Brownsville, Texas.

En 1986 la periodista recibió na Ciudá de Quito, Ecuador, una reconocencia pol so trabayu per parte de la UNESCO.

El so estilu valiente carauterizar por esponer abiertamente la corrupción política, según al crime entamáu, defendiendo con roxura la llibertá d'espresión.


Muerte y remortines[editar | editar la fonte]

Morrió'l 17 de xunetu de 1984 a los 24 años, nun atentáu con arma autómatica a la entrada de la editorial del periódicu El Popular onde llaboriaba. Díes antes de la so muerte escribió una nota na so columna Buscando Caminos que se publicar nel periódicu El Popular na qu'atacaba direutamente la xestión del entós Presidente Municipal de Matamoros, Roberto Guerra Velasco (1984 - 1987), familiar del fundador del Cartelu del Golfu, Juan Nepomuceno Guerra ("Artículu MEPI") y primu hermanu del narcotraficante Juan García Abrego. La so llamentable muerte foi un ataque social pasando a la hestoria del crime periodísticu en Méxicu como la primer muyer que pierde la vida en Méxicu en cumplimientu a la so actividá periodística.

Dempués de la so muerte, foi reconocida por axencies y periódicos internacionales según pola Axencia Antidroga de los EE.XX. (United States Drug Enforcement Administration, DEA).

El so crime entá sigue impune.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]