National Language Services

De Wikipedia
National Language Services
organismu públicu
Cambiar los datos en Wikidata

L'organismu de Servicios de Llingua Nacional (National Language Services, NLS) promueve y facilita la comunicación ente llingües na República d'África del Sur. En cumplimientu de les esixencies en materia de llingües de la Constitución, el NLS xestiona la diversidá llingüística de la sociedá sudafricana y ye responsable del cuidu de toles llingües de la población, poniendo en práctica de manera efectiva les midíes polítiques empobinaes a la promoción del usu d'estes llingües, incluyíes aquelles llingües que fueron históricamente desdexaes.

L'oxetivu principal del NLS ye satisfaer los requerimientos llingüísticos de la Constitución. Facilitando, promoviendo y apurriendo un serviciu d'edición y traducción en toles llingües oficiales. Y xestionando la diversidá llingüística al traviés de los proyeutos de terminoloxía y planificación de llingües.

El NLS funciona como un sistema gubernamental de sofitu profesional a les llingües por aciu la traducción de documentos oficiales en tolos idiomes oficiales. El so serviciu de terminoloxía garrasti nel desenvolvimientu y modernización del vocabulariu téunicu nes llingües oficiales. Les funciones de planificación del llinguaxe inclúin asesorar al gobiernu sobre'l desenvolvimientu de polítiques llingüístiques y estratexes de implementación.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]