Motocultor

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Un motocultor o tractor d'una sola exa ye un vehículu especial autopropulsado d'una exa, dirixible por manceras por un conductor que cole a cuerpu. Utilizada pal llabor superficial del suelu. Principalmente utilízase pa llabrar pequenes superficies na horticultura y la xardinería.

Motocultor.
Motocultor.

Ciertos motocultores pueden tamién ser dirixíos dende un asientu incorporáu a un remolque o a un preséu.

Los tractores de gran tamañu pueden incorporar una fresadora que fai'l mesmu trabayo que les freses de los motocultores pero a gran escala.

Los motocultores tienen xeneralmente una potencia non cimera a los 15 kW y empónense y fáense maniobrar xeneralmente por un conductor que va a cuerpu. Tienen delles marches escontra alantre y escontra tras. Tán dotaos d'un motor de gasolina o diésel. Estremar coles motoazadas ( con tracción tresmitida al traviés de les freses), cuidao que los motocultores puramente dichos tienen dos ruedes tractoras (tractores de dos ruedes) y éstos, si tienen abonda potencia, pueden circular con un pequenu remolque y col conductor sentáu. Los motocultores de dos ruedes lleven una toma de fuerza que dexa remanar otros mecanismos (por casu una bomba hidráulica).

La gama de preseos que puede añedir a un motocultor de dos ruedes ye amplia: llabraos, fresa, semadores, sistemes de riego, remolques ente otros. Los tractores con ruedes de mayor potencia pueden incorporar un asientu y unes ruedes traseres que los convierte en pequenos tractores.

Trabayu fechu por motocultores[editar | editar la fonte]

Les freses de los motocultores de dos ruedes llevanten les piedres de tamañu pequenu y ye necesariu que disponga d'un sistema de protección pa evitar daños al operario. Les maleces altes acaben enroscándose en redol de les freses y hai que sacales manualmente col motor paráu. El motocultor sustitúi'l tradicional métodu de remover la tierra cola fesoria o pala. Coles freses dexa la tierra bien fina pero tamién dexa un suelu de trabayu endurecíu a una determinada fondura.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Bibliografía[editar | editar la fonte]

  • Llibro Les máquines agrícoles y la so aplicación, Jaume Ortiz-Cañavate. Mundi-Premsa Llibros, 2003, 6 ª Edición. ISBN 8484761177, 9788484761174. 526 páxines.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Motocultor