Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta

Plantía:Ficha d'organismu oficial

El Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques d'España foi departamentu ministerial con competencies en facienda y alministraciones públiques. Esistió con esta denominación dende 2011 hasta 2016, nel primer Gobiernu de Rajoy (x llexislatura). El so titular foi Cristóbal Montoro.

Funciones[editar | editar la fonte]

El Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques foi'l departamentu de la Alministración Xeneral del Estáu encargáu de la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia de facienda pública, de Presupuestos Xenerales del Estáu presupuestos y de gastos y d'empreses públiques.

Igualmente ye competencia d'esti Ministeriu l'aplicación y xestión de los sistemes de financiamientu autonómicu y local y la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia de relaciones y cooperación coles comunidaes autónomes y les entidaes qu'integren la Alministración Local. Coles mesmes, correspuénde-y el sofitu a la xestión de les Delegaciones y Subdelegaciones del Gobiernu.

Amás ye l'encargáu de la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia de función pública, emplegu públicu y formación d'emplegaos públicos y de reforma y organización de l'Alministración Xeneral del Estáu, procedimientos ya inspección de servicios, impulsu de la Alministración electrónica, evaluación de polítiques públiques y el desenvolvimientu y siguimientu de programes pa la meyora de la xestión pública y la calidá de los servicios.[1]

El Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques exerz les atribuciones que legalmente correspuénden-y al traviés de los siguientes órganos cimeros y directivos:[1]

Se adscribe al Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques, al traviés del Ministru, la Sociedá Estatal de Participaciones Industriales (SEPI). El so Presidente va ser nomáu pol Conseyu de Ministros a propuesta del Ministru de Facienda y Alministraciones Públiques.

Como órganu d'asistencia inmediata al Ministru de Facienda y Alministraciones Públiques, esiste un Gabinete, que'l so Direutor ostenta'l rangu de Direutor Xeneral.

Historia[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas