Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques

De Wikipedia
Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques
ministeriu d'España
Llocalización
País España
AutonomíaBandera de la Comunidá de Madrid Comunidá de Madrid
ConceyuBandera de la Ciudá de Madrid Madrid
Sede Real Casa de la Aduana (es) Traducir
Direición España
Historia
Fundación22 avientu 2011
Disolución 4 payares 2016
Participación empresarial
Filiales
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques d'España foi departamentu ministerial con competencies en facienda y alministraciones públiques. Esistió con esta denominación dende 2011 hasta 2016, nel primer Gobiernu de Rajoy (x llexislatura). El so titular foi Cristóbal Montoro.

Funciones[editar | editar la fonte]

El Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques foi'l departamentu de l'Alministración Xeneral del Estáu encargáu de la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia de facienda pública, de Presupuestos Xenerales del Estáu presupuestos y de gastos y d'empreses públiques.

Igualmente ye competencia d'esti Ministeriu l'aplicación y xestión de los sistemes de financiamientu autonómicu y llocal y la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia de rellaciones y cooperación coles comunidaes autónomes y les entidaes qu'integren l'Alministración Llocal. Coles mesmes, correspuénde-y el sofitu a la xestión de les Delegaciones y Subdelegaciones del Gobiernu.

Amás ye l'encargáu de la propuesta y execución de la política del Gobiernu en materia de función pública, emplegu públicu y formación d'emplegaos públicos y de reforma y organización de l'Alministración Xeneral del Estáu, procedimientos ya inspeición de servicios, impulsu de l'Alministración electrónica, evaluación de polítiques públiques y el desenvolvimientu y siguimientu de programes pa la meyora de la xestión pública y la calidá de los servicios.[1]

El Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques exerz les atribuciones que llegalmente correspuénden-y al traviés de los siguientes órganos cimeros y directivos:[1]

Se adscribe al Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques, al traviés del Ministru, la Sociedá Estatal de Participaciones Industriales (SEPI). El so Presidente va ser nomáu pol Conseyu de Ministros a propuesta del Ministru de Facienda y Alministraciones Públiques.

Como órganu d'asistencia inmediata al Ministru de Facienda y Alministraciones Públiques, esiste un Gabinete, que'l so Direutor ostenta'l rangu de Direutor Xeneral.

Historia[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]