María Ana de Borbón-Conti

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
María Ana de Borbón-ContiPicto infobox character.png
Gobert, attributed - Marie Anne de Bourbon, Princess of Condé - Versailles, MV3758.jpg
Vida
Nacimientu Versalles18  d'abril de 1689
Fallecimientu

París21  de marzu de 1720

(30 años)
Familia
Padre Francisco Luis de Borbón-Conti
Madre María Teresa de Borbón-Condé
Casáu/ada con Luis Enrique de Borbón-Condé
Hermanos/es
Oficiu
Oficiu aristócrata
Cambiar los datos en Wikidata

María Ana de Borbón "Mademoiselle de Conti" (Versalles, 18 d'abril de 1689 - París, 21 de marzu de 1720). Foi Duquesa de Borbón, [[Príncipe de Conti|Princesa de Condé. Primer esposa de Luis Enrique de Borbón-Condé. Morrió ensin dexar herederos.

Primeros años de vida[editar | editar la fonte]

María Ana yera la mayor de los fíos que sobrevivieron a la infancia de la devota María Teresa de Borbón, y de la so promiscuo home'l príncipe Francisco Luis de Borbón, Príncipe de Conti. El so padre nun correspondía l'amor de la so esposa y tenía fama de llibertín, teniendo numberoses rellaciones con persones de dambos sexos; la so conducta escandalosa crearon grandes tensiones al interior de la familia. María Ana yera Princesa de Sangre, y dende la so nacencia hasta la so muerte yera conocida como Mademoiselle de Conti y tamién como la más curiosa ente les sos hermanes.

Yera bien xunida a la so güela materna, Ana Enriqueta del Palatinado, y acordies con la duquesa d'Orleans (nacida Isabel Carlota del Palatinado), María Ana foi la responsable del so matrimoniu col duque de Borbón, yá que quería evitar que la so prima María Luisa Isabel d'Orleans, casar col primer príncipe de sangre de la so xeneración, el príncipe de más altu rangu na corte dempués de la familia real.

Matrimoniu[editar | editar la fonte]

En 1713 casar col so primu Luis Enrique de Borbón-Condé, conocíu como Monsieur -y Duc, el so hermanu Luis Armando II de Borbón-Conti nuna doble ceremonia casar cola hermana de Luis Enrique, la bellísima Luisa Isabel de Borbón-Condé. Dende'l matrimoniu, María Ana adopta'l títulu La so Alteza Serenísima, Madame la Princesa de Condé.

Sicasí'l matrimoniu namái duró siete años y nun tuvieron fíos. María Ana morrió en París l'añu 1720 a la edá de trenta años, dexando tolos sos bienes a la so hermana, Luisa Adelaida. Al quedar vilbu, el Príncipe de Condé volver a casa l'añu 1728, cola nueva princesa alemana Carolina de Hesse-Rotenburg.

Títulos y honores[editar | editar la fonte]

  • 18 d'abril de 1689 - 9 d'agostu de 1713 La so Alteza Serenísima Mademoiselle de Conti.
  • 9 d'agostu de 1713 - 21 de marzu de 1720 La so Alteza Serenísima La Princesa de Condé (Madame la Princesa de Condé).

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



María Ana de Borbón-Conti