Mónica Acosta

De Wikipedia
Mónica Acosta
Vida
Nacimientu Santa Rosa22 de febreru de 1978 (46 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Oficiu
Oficiu boxeadora
Cambiar los datos en Wikidata

Mónica Silvina Acosta, moteyada La Gata (22 de febreru de 1978Santa Rosa) ye una boxeadora arxentina. En 2009 consagróse campeona mundial de pesu superllixeru junior de la WBC y en 2011 campeona mundial de la WBA, na mesma categoría.

Trayeutoria profesional[editar | editar la fonte]

Debutó como profesional el 15 de setiembre de 2007, nel Club Rivadavia de Arata, La Pampa, onde venció por puntos a Etel Cristina Arano.

El 7 d'avientu de 2009, llogró'l títulu de la Federación Llatinoamericana de la WBA pesu superllixeru al vencer por puntos a Silvia Beatriz Lescano nel Club Cochicó de Victorica, La Pampa.

El 19 de xunu de 2009 consagróse campeona mundial de pesu superllixeru de la WBC, al vencer por decisión unánime a Darys Esther Pardo nel Club Sportivo Eclís de Xeneral Villegas, na Provincia de Buenos Aires.

Con posterioridá a esta engarradiella defendió, hasta payares de 2013, siete veces con ésitu la corona, con dos nockouts téunicos.

El 18 de febreru de 2011 llogró'l títulu de campeona mundial de pesu superllixeru de la WBA, al vencer por decisión unánime a Alejandra Marina Oliveras nel Club Estudiantes de Santa Rosa, La Pampa, títulu que defendió con ésitu en tres oportunidad hasta 2013.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Fuentes[editar | editar la fonte]