Llei Xeneral de Derechos Llingüísticos de los Pueblos Indíxenes

De Wikipedia
Infotaula documentLlei Xeneral de Derechos Llingüísticos de los Pueblos Indíxenes
Tipu llexislación
Estáu Méxicu
Cambiar los datos en Wikidata

La Llei Xeneral de Derechos Llingüísticos de los Pueblos Indíxenes, publicáu nel Diariu Oficial de la Federación el 13 de marzu de 2003,​[1] mientres la xestión del entós presidente Vicente Fox Quesada y que dio llugar a la creación del Institutu Nacional de les Llingües Indíxenes.[2]

Dicha llei ye un elementu xurídicu que contempla la reconocencia de los derechos tantu individuales, como coleutivos de les persones y pueblos que tienen y practiquen, dalgunu de los 68 llinguaxes indíxenes como llingua materna. Amás especifíca naciones como lo que tien d'entendese por llingües indíxenes y llingües nacionales, les condiciones d'aplicación del decretu, y los atributos, propósitos y funciones del Institutu Nacional de les Llingües Indíxenes. Amás, la llei considera a les llingües indíxenes parte integrante del patrimoniu cultural y llingüístico.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Lang, 2008; 115
  2. «Ley General de Derechos Lingüísticos de los Pueblos Indígenas». Méxicu Nación Multicultural. Universidad Nacional Autónoma de Méxicu (2003). Archiváu dende l'orixinal, el 21 de setiembre de 2013. Consultáu'l 27 de setiembre de 2012.

Bibliografía[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]