KOSDAQ

De Wikipedia
KOSDAQ
índiz bursátil y mercado de valores (es) Traducir
Llocalización
Sede Seúl
Direición Corea del Sur
Historia
Fundación1996
Participación empresarial
Organización matriz Bolsa de Corea del Sur
Bolsa de valores Bolsa de Corea del Sur
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

KOSDAQ (Korean Securities Dealers Automated Quotations) ye un comerciu de Korea Exchange (KRX) en Corea del Sur, establecida en 1996. Primeramente creáu por Asociación d'Inversión Financiera de Corea como una aición independiente del mercáu de la bolsa de valores de Corea, foi manipoliáu dende la contraparte d'Estaos Xuníos, NASDAQ. KOSDAQ ye una bolsa electrónica, como NASDAQ. L'horariu pal mercáu ye de 9:00 a 15:00 KST.

Agora funciónase como división de mercáu de les PYMES de KRX. A partir del 19 de febreru de 2008, 1029 empreses cotizar en KOSDAQ.

Historia[editar | editar la fonte]

El Gobiernu de Corea del Sur, en xunetu de 1986, aprobó la "Organización del Mercáu de Dinamización d'Activos públicamente axustaos por Llei Pequeñes Empreses" col fin d'apurrir una manera pa les empreses pequeñes y entemedies pa recaldar capital al traviés d'aiciones cotizaes y apurrir a los inversores con nueves rutes de les inversiones. N'abril de 1987, llogróse la Organización de Mercáu, y rexistráronse les primeres trés empreses.

En mayu de 1996, la bolsa de valores de KOSDAQ establecer col fin de revitalizar, modernizar y computarizar dafechu'l mercáu. KOSDAQ entró dafechu serviciu'l 1 de xunetu de 1996.

Mientres la crisis financiera asiática de 1997, lo índices de mercáu KOSDAQ esbarrumbáronse y los inversionistas sufrieron graves perdes, pero por cuenta de la rápida recuperación de la economía de Corea del Sur, KOSDAQ vio una recuperación rápida y aumentar en capitalización de mercáu al traviés de principios del sieglu XXI.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]