Judith Resnik

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Judith Resnik
Judith Resnik.jpg
Vida
Nacimientu Akron (Ohio)5  d'abril de 1949
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Fallecimientu Cabu Cañaveral28 de xineru de 1986,
Cabu Cañaveral, Florida Estaos Xuníos Bandera de Estaos Xuníos d'América (36 años)
Sepultura Campusantu Nacional de Arlington
Causa de la muerte accidente
Estudios
Estudios Universidá Carnegie Mellon
Oficiu
Oficiu astronauta y inxeniera
Emplegadores NASA
Premios
Astronauta
Misiones STS-41-D Traducir STS-51-L Traducir
Insinies de misión STS-41-D STS-51-L
Tiempu nel espaciu 8696 minutos
IMDb nm0972070
Cambiar los datos en Wikidata

Judith Arlene Resnik (Akron, Ohio; 5 d'abril de 1949-accidente del Tresbordador espacial Challenger, 28 de xineru de 1986) foi una astronauta de la NASA.

En 1966 graduar de la Preparatoria Firestone en Akron, Ohio; en 1970 llogró una llicenciatura en inxeniería eléctrica de la Universidá de Carnegie Mellon y más tarde, en 1977 un doctoráu n'inxeniería eléctrica de la Universidá de Maryland.

Dempués de graduase de la universidá, Resnik pasó a trabayar na see de la Compañía de Radio Estadounidense (RCA) en Moorestown, Nueva Xerséi; en 1971 foi tresferida a la see de RCA en Springfield, Virginia onde se desempeñó como inxeniera de diseñu, lo qu'incluyía'l diseñu de circuitos y el desenvolvimientu de circuitos integraos pa ser utilizaos en sistemes de control de radarye; ocupar de la especificación, xestión de proyeutos y evaluación de desempeñu de los equipos de sistemes de control; y tamién trabayó como inxeniera de sofitu pa la NASA nos programes de cohetes d'esploración y sistemes de telemetría. Nesta etapa foi autora d'un trabayu sobre los procedimientos de diseñu pa los circuitos integraos pa propósitos especiales.

Dende 1974 hasta 1977 foi inxeniera biomédica ya integró el personal del Llaboratoriu de Neurofisioloxía nos Institutos Nacionales de la Salú en Bethesda, Maryland onde realizó esperimentos d'investigación biolóxica sobre la fisioloxía de los sistemes de visión. Más tarde, Resnik convertir n'inxeniera de sistemes nel desenvolvimientu de productos pa la Compañía Xerox en El Segundu, California.

En xineru de 1978 foi escoyida pola NASA como candidata a astronauta.

Esperiencia na NASA[editar | editar la fonte]

La Challenger se desintegra pel aire

En xineru de 1978 Judith Resnik foi escoyida como candidata a astronauta de la NASA y n'agostu de 1979 completó un añu d'entrenamientu y evaluación. La doctora Resnik trabayó na NASA pal desenvolvimientu del Orbitador, incluyendo software esperimental, el Sistema Remanador Remotu (SMR) y técniques d'entrenamientu.

La so primer misión espacial foi na misión STS 41-D del Discovery. Nesta misión, la primera del Discovery, Resnik sirvió como especialista de misión. El llanzamientu tuvo llugar el 30 d'agostu de 1984 nel Centru Espacial Kennedy, Florida. La misión taba integrada pol comandante Henry Hartsfield, el pilotu Mike Cotes, los compañeros especialistes de misión Steven Hawley y Richard Mullane, y el especialista de carga Charles Walker.

La misión tuvo una duración de 7 díes mientres los cualos la tripulación activó con ésitu l'esperimentu de la nala de celda solar OAST-1, llograron esplegar tres satélites: SBS-D, SYNCOM IV-2, y el TELSTAR 3-C, llevaron a cabu l'esperimentu CFES-III, un esperimentu sobre cristales d'estudiantes y un esperimentu de fotografía usando una cámara de película IMAX. La tripulación ganó ente los sos compañeros el llamátigu de “Icebusters” (“Cazahielos”) al retirar con éxito partícules de xelu que taben suspendíes nes proximidaes del Orbitador usando'l SMR. La misión STS 41-D completó 96 órbitas alredor de la Tierra para finalmente terminar la misión col aterrizaxe na Base Edwards de la Fuercia Aéreo en California el 5 de setiembre de 1984.

Con esta misión Resnik rexistró un total de 144 hores y 57 minutos nel espaciu.

Resnik foi asignada a la misión STS 51-L del tresbordador espacial Challenger que desapegó del Centru Espacial Kennedy, Florida a les 11:38:00 EST (16:38:00 UTC) el 28 de xineru de 1986. La tripulación del Challenger taba integrada de la siguiente manera: Comandante Francis Scobee, el Pilotu'l Comandante Michael Smith y los especialista de misión especialistes de misión: el Dr. Ronald McNair, el Teniente Coronel Ellison Onizuka, l'especialista de carga Gregory Jarvis especialista de carga civil Christa McAuliffe. Los 7 tripulantes finaron instantáneamente al impautar la cabina del Challenger n'agües del océanu Atlánticu, tres una llarga cayida de casi tres minuto. A los 73 segundos del llanzamientu del Challenger sobrevieno una filtración de gases incandescentes provenientes d'un aníu defectuosu del cohete de propulsión sólida derechu. Esto provocó una esplosión que desintegró la nave que quedó somorguiada nuna bola de fueu. El módulu de la cabina sobrevivió intactu y esprendióse cola esplosión pa cayer al mar tres 2 minutos y mediu dende un altor de 15.240 metros.

Judith Resnik yera soltera.

La NASA envalorara les probabilidaes d'un accidente catastróficu mientres el llanzamientu (el momentu más peligrosu del vuelu espacial) nuna proporción de 1 a 438.

Esti accidente, el más atanante del Programa del Tresbordador Espacial, perxudicó seriamente la reputación de la NASA como axencia espacial y la propuesta de la participación de civiles, promulgada por Ronald Reagan y concretada cola maestra de primaria Christa McCauliffe echó per tierra toles estructures alministratives y de seguridá. La NASA suspendió temporalmente los sos vuelos espaciales hasta 1988.

Organizaciones[editar | editar la fonte]

Judith Resnik pertenecía a les siguientes organizaciones: Miembru del Institutu d'Inxenieros Eléctricos y Electrónicos; Asociación Estadounidense pa la Meyora de la Ciencia; Comité de les Oportunidaes Profesionales pa les Muyeres del IEEE; Asociación Estadounidense pa les Muyeres Universitaries; Institutu Estadounidense de l'Aeronáutica y l'Astronáutica; Tau Beta Pi; Eta Kapa Nu; Miembru de la Sociedá d'Inxenieres.

Distinciones[editar | editar la fonte]

En 1971 recibió una distinción por un programa d'estudiu como estudiante de llicenciatura graduada na RCA; Foi nomada Compañera de l'Asociación Estadounidense de Muyeres Universitaries pal periodu 1975-1976; en 1984 recibió la Medaya de Vuelu Espacial de la NASA.

Eponimia[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. «Resnik» (inglés). Gazetteer of Planetary Nomenclature. Flagstaff: USGS Astrogeology Research Program.
  2. «(3356) Resnik» (inglés). Jet Propulsion Laboratory. Consultáu'l 1 de setiembre de 2015.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]




Judith Resnik