Hermanos Duffer

De Wikipedia
Hermanos Duffer
Vida
Cambiar los datos en Wikidata

Matt y Ross Duffer (¿?) tamién conocíos como los Hermanos Duffer, son hermanos mellizos escritores y direutores de cine y televisión estauxunidenses, conocíos por crear la serie de ciencia ficción Stranger Things. Tamién escribieron y dirixeron el thriller Escondíu (2015), y escritu dellos episodios de la serie Wayward Pines.

Comenenciudos pol cine dende mozos, los Duffer camudar de Carolina del Norte a California en 2007. Estudiaron cine na Universidá de Chapman y empezaron a trabayar na industria del cine en 2011. Ganaron reconocencia internacional cuando la primer temporada de Stranger Things foi llanzada por Netflix en 2016. Son hermanos ximielgos fraternos (mellizos), non idénticos.

Vida y carrera[editar | editar la fonte]

Los hermanos Duffer criar en Durham, Carolina del Norte. Empezaron a faer películes en tercer grau, usando una cámara de videu Hi8, que foi un regalu de los sos padres. Asistieron a la escuela Duke y depués matriculáronse na Escuela Secundaria Charles E. Jordan, una gran escuela pública de Durham. Camudar a Orange, California, pa estudiar cine na Chapman University's Dodge College of Film and Media Arts, d'onde se graduaron en 2007.[1][2] Dempués d'escribir y dirixir dellos curtiumetraxes, el so guión pa la película Escondíu foi adquiríu por Warner Bros. en 2011.[3] Los hermanos dirixeron la película en 2012, que foi finalmente estrenada en 2015. El direutor M. Night Shyamalan lleó'l guión y contratar como escritores y productores de la serie de Fox Wayward Pines.

Stranger Things[editar | editar la fonte]

A partir de la so esperiencia en televisión, empezaron a presentar la so idea pa Stranger Things. Cuando'l productor Dan Cohen traxo a Shawn Levy la idea de la serie foi rápido aceptada por Netflix.[4] El programa ta ambientáu en 1983 en Hawkins, un pueblu ficticiu del estáu estauxunidense d'Indiana y ye un homenaxe a la cultura popular de los años 80s, inspiráu poles obres de Steven Spielberg, John Carpenter, Stephen King y George Lucas, ente otros autores y direutores.

Estrenar en 2016 con escelentes crítiques, especialmente pola so carauterización, ritmu, atmósfera, actuación, banda sonora, direición y los homenaxes a les películes y a la cultura occidental de los '80s. El sitiu de crítiques especializáu Rotten Tomatoes dio-y a la serie una calificación de 95 sobre 100%, basada en 55 crítiques, con una puntuación permediu de 8.1 sobre 10.

El 31 d'agostu de 2016, Netflix anovó la serie pa una segunda temporada de 9 episodios, que fueron llanzaos el 27 d'ochobre de 2017.

Filmografía[editar | editar la fonte]

Curtiumetraxes[editar | editar la fonte]

Añu Títulu Acreditáu Notes
Empobináu Escritu Producíu
2005 We All Fall Down Sí  Sí  Non Non Curtiumetraxe

Curtiumetraxe debú

2006 The Big Toe Non Non Non Non Non Non Curtiumetraxe Editor
2007 Eater Sí  Sí  Non Non Curtiumetraxe Editor
2008 Saturday Night at Norm's Non Non Non Non Sí  Curtiumetraxe
2008 The Milkman Non Non Non Non Sí  Curtiumetraxe Actores
2009 Abraham's Boys Sí  Sí  Sí  Curtiumetraxe Editor
2009 Road to Moloch Non Non Sí  Non Non Curtiumetraxe
2012 Vessel Non Non Sí  Non Non Curtiumetraxe

Llargumetraxes[editar | editar la fonte]

Añu Títulu Acreditáu Notes
Empobináu !Escritu !Producíu
2015 Sí  Sí  Non Non Llargumetraxe debú

Televisión[editar | editar la fonte]

Títulu Emitida Acreditáu Notes
Creada !Producción

executiva !Escrita !Empobinada

Wayward Pines 2015-2016 (Fox) Non Non Sí  Sí  Non Non Co-productores executivos (2 episodios)

Escritores (4 episodios)

Stranger Things 2016-presente (Netflix) Sí  Sí  Sí  Sí  Creadores y productores executivos (17 episodios)

Escritores (7 episodios)

Direutores (10 episodios)

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]