Genes, Plants, and People

De Wikipedia
Genes, Plants, and People
obra lliteraria
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

Genes, Plants, and PeopleXenes, plantes y persones»)[1] ye una escoyeta d'artículos sobre importantes y variaes cuestiones de xenética escrita por Cyril Dean Darlington y K. Mather en 1950. La mayor parte del conteníu foi espublizáu de primeres en revistes científiques d'esta especialidá, que completa y amplia la obra The Elements of Genetics de los mesmos autores.
El llibru empieza con una curtia introducción histórica, tres la cual trátense dellos aspeutos de la citoloxía en rellación colos fenómenos de heriedu biolóxicu, tales como estructura de los cromosomes y de los sos xenes, procesos d'amenorgamientu cromáticu, entrecruzamiento y poliploidía. De siguío, dedíquense otros capítulos a la xenética humana polo xeneral, tantu nel so aspeutu cromosómico como nel citoplásmico y mitocondrial, siendo particularmente interesantes les sos considerancies alrodiu de los fenómenos d'heriedu en rellación coles infeiciones, orixe y espardimientu de los virus y l'enigma del cáncer.
El testu siguir con artículos sobre dellos procesos xenéticos n'animales y en vexetales, especialmente nos fungos, y tamién de los problemes referentes a les aplicaciones práutiques al meyoramientu vexetal, a la zootecnia y a la euxenesia o posible perfeccionamiento del home. A lo último, dos capítulos dedicar al estáu de la Xenética en Rusia naquellos años: unu titúlase Genetics and the Russian Controversy («Xenética y el discutiniu rusu»), l'otru figura como apéndiz y lleva el títulu The New Soviet Genetics («La nueva Xenética soviética»).[2]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. C. D. Darlington and K. Mather.—CENES, PLANTS AND PEOPLE.— George Allen and Unwin, 1950. London. Un vol. n 4." de 210 páxs.
  2. JLG. C. D. Darlington and K. Mather.—CENES, PLANTS AND PEOPLE.— C. Alien and Unwin, 1950. London. Un vol. n 4." de 210 páxs., con 13 figures y una llámina de nnicrofotograbaos de cromosomes. Depósitu Dixital de la Universidá de Murcia. Añales de la Universidá de Murcia. 1950.