Gambes rebozaes

De Wikipedia
(Redirixío dende Gambas en gabardina)
Gambes rebozaes
Nome Gambes rebozaes
Detalles
Ingredientes gamba o langostino (es) Traducir
Más información
[editar datos en Wikidata]
Ración de gambes a la gabardina.
Preparación de gambes a la gabardina antes de ser tostaes.

Les Gambes en gabardina ye una tapa típica de los chigres de cocina española que consiste en gambes revueltes nuna masa de farina de trigu y maicena con sifón que darréu se tuesten por que sían inxeríes nun platu a manera de ración. Suel dexase una parte de la gamba fora de la masa frito n'aceite d'oliva virxe ferviendo por que seya afechisca pol comensal, la masa suel ser de color mariellu debíu en parte al usu de colorantes o d'azafrán. La denominación gabardina fai referencia a la masa cola que s'anubren les gambes.

Carauterístiques[editar | editar la fonte]

Por regla xeneral quítense-y les cabeces a les gambes antes de ser rebozadas na masa, dexando namái'l cuerpu y la cola cola piel. La cola suelse emplegar como un elementu qu'ayuda al consumidor. Sírvese'l platu recién tostáu, nun convien dexar esperar enforma tiempu. Suelen comese colos deos y nun s'emplega nengún cubiertu.

Caballinos murcianos[editar | editar la fonte]

Caballinos murcianos .

Ye una variante llocal murciana de les gambes en gabardina, y caracterízase por tar les gambes pelaes dafechu, y doblaes y O con un paliyu travesándola. El rebozado básicu fazse con farina, cerveza y sal, dacuando añadise colorante alimenticiu. Tostense n'aceite d'oliva.[1]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Región de Murcia digital (ed.): «Caballitos». Consultáu'l 12 de xunu de 2009.