Fundación Instituto Internacional de la Llingua Española

De Wikipedia
Biblioteca Arxentina Juan Álvarez
Fundación Instituto Internacional de la Llingua Española
institutu
Direición España
Cambiar los datos en Wikidata

La Fundación Instituto Internacional de la Llingua Española (FIILE) de Rosario, Arxentina, ye una iniciativa conxunta públicu-privada, que busca poner en relieve'l valor estratéxicu del nuesu idioma y aprovechar la inmensa oportunidá que representa tanto a nivel cultural como económicu.

Inspirar na esitosa esperiencia del III Congresu Internacional de la Llingua Española, celebráu en Rosario nel 2004, sol lema «Identidá Llingüística y Globalización»,[1] eventu que cuntó con un inusitado nivel de movilización y participación de la ciudadanía; y propónse recrear esi legáu, entá bien presente na sociedá local y llargamente reconocíu pol Institutu Cervantes.

Los cuatro instituciones acomuñaes que roblaron l'acta fundacional son: el gobiernu de la provincia de Santa Fe, la Municipalidá de Rosario, la Universidá Nacional de Rosario y la Bolsa de Comerciu de la mesma ciudá.

L'oxetu de la Fundación, explicitado nos sos estatutos, ye'l de contribuyir al estudiu y l'espardimientu de la llingua española, y a la enseñanza de la mesma como llingua estranxera. La Fundación que tien la so sede na Biblioteca Arxentina Juan Álvarez”[2] tien previstu al curtiu plazu, tantu la creación d'un Observatoriu de la Llingua Española, como la implementación de diversos proyeutos venceyaos cola valorización de la nuesa llingua, y de les potencialidaes qu'ufierta en múltiples sentíos, dende l'apertura d'oportunidaes comerciales que se crean a partir del idioma, hasta l'intercambiu de conocencia o producción artística n'español.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]