Julie Gardner

De Wikipedia
Julie Gardner
Vida
Nacimientu Neath[1]4 de xunu de 1969 (54 años)
Nacionalidá Bandera del Reinu Xuníu Reinu Xuníu [2]
Residencia Neath-Port Talbot (es) Traducir
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Queen Mary University of London (es) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu productora de televisión, productoraproductora executiva
Emplegadores British Broadcasting Corporation
Trabayos destacaos Torchwood
The Sarah Jane Adventures
Doctor Who
Premios
Nominaciones
IMDb nm0307005
Cambiar los datos en Wikidata

Julie Gardner (4 de xunu de 1969Neath) ye una productora de televisión galesa. La so obra más destacada como productora executiva fueron Doctor Who y los sos shows spin-off como Torchwood y The Sarah Jane Adventures. Trabayó en Doctor Who dende 2003 hasta 2009 antes de camudase a Los Angeles pa trabayar en BBC Worldwide. Tamién ye productora executiva de la serie Merlín.

Primeros años[editar | editar la fonte]

Gardner nació en Neath y creció na zona de Pont Walby de Glynneath, onde los sos padres teníen una tienda local. Estudió nel Llangatwg Comprehensive y nel Neath Port Talbot College, onde foi una estudiante brillosa d'inglés, hestoria y drama con sobresaliente. Estudió inglés nel Queen Mary College, na Universidá de Londres. De primeres trabayu como profesora nel Rhondda College, anguaño parte del Coleg Morgannwg, enseñando inglés en secundaria y en nivel avanzáu, primero que a mediaos de los noventa decidiera dexalo pa trabayar na industria de la televisión.

Carrera[editar | editar la fonte]

El so primer trabayu foi como secretaria d'un productor nel segundu bloque de producción de l'aclamada serie de BBC Two Our Friends in the North (protagonizada por Christopher Eccleston). Darréu, convertir nuna llectora de guiones y depués n'editora de guiones, antes de trabayar como productora na BBC como Silent Witness y The Mrs Bradley Mysteries.

En 2000, Gardner empezó a trabayar como productora para London Weekend Television. Ellí, produció drames como Me and Mrs. Jones y una versión actualizada de Othello escritu por Andrew Davies y protagonizada por Eamonn Walker y Christopher Eccleston. Ente qu'en LWT, Gardner empezó a trabayar col escritor galés Russell T Davies nel drama de dómina Casanova.[3][4]

En 2003, Gardner tornó a la BBC como direutora de drames pa la BBC Wales. La primera asignación de Gardner de la BBC Xefe de Teatru Jane Tranter foi pa encabezar la renacencia de Doctor Who. Gardner púnxose darréu en contautu Davies (quien espresara primeramente'l so interés pola escritura y la producción de Doctor Who) y empezó a trabayar con él no que'l programa de vuelta a les pantalles britániques. La nueva serie de Doctor Who estrenar en marzu de 2005, con gran ésitu de crítica y públicu.[5]

Gardner yera la representante de la BBC na producción de la comedia romántica política The Girl in the Café (2005), escritu por Richard Curtis. Otros drames de la rede encargáu por Gardner en BBC Wales incluyíu'l trestornu de personalidá múltiple teatru May 33 (2004), l'abusu de temática interna d'una sola vegada Dad (2005), la reconstrucción sala The Affair Chatterley (2006) y el tiempu de viaxe serie policial Vida en Marte (2006-2007), producíu de forma independiente por Kudos Film & Television.

Gardner y Davies tamién supervisaron dos Doctor Who spin-offs : Torchwood, drama de ciencia ficción tresmitíu por BBC Three y BBC Two y The Sarah Jane Adventures, thriller fantásticu pa neños tresmitíu por BBC One y CBBC.

En setiembre de 2006 anuncióse que Gardner tendría ésitu Jane Tranter como controlador xeneral de Teatru Puesta en televisión de la BBC, tres l'ascensu de Tranter a la nueva función de "Cabeza de la ficción". Sicasí, Gardner caltener na so posición na BBC de Gales, de realizar los dos trabayos coles mesmes, hasta l'añu 2009, los sos papeles na BBC de Gales y col doctor que depués fueron asumíes por productor Muelles Wenger.

Gardner recibió creitu por un aumentu nel drama que se realicen en País de Gales, en 2007, l'escritor nacíu en Cardiff Andrew Davies "... lo meyor que puede pasar al drama Welsh Ever" llamó

En marzu de 2009, anuncióse que Gardner foi a xunise al equipu de Los Angeles basáu en BBC Worldwide America, como productor executivu al cargu de proyeutos de guión.

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]