Depok

De Wikipedia
Saltar a: navegación, buscar

Depok ye una ciudá de Java Occidental nel archipiélagu de Indonesia que fai parte del la área metropolitana de Jabotabek. La población de Depok envalorar en 1,49 millones de persones, la so area ye de 200,29 km2.

Historia[editar | editar la fonte]

EL 18 de mayu de 1696, un oficial VOC Cornelis Chasteltein mercó la tierra que conforma la área de Depok. Créese qu'antes de morrer Cornelis escribió un testamentu nel que daba llibertá a los esclavos de Depok y distribuyía-yos la tierra convirtiéndolos en propietarios.

En 1871, el gobiernu holandés dexó que Depok entamara'l so propiu gobiernu y tuviera el so propiu presidente. Esti gobiernu funcionó independientemente hasta 1952 cuando dexó'l control de ciertes árees al gobiernu indonesiu. En marzu de 1982 Depok foi reclasificado como un ente alministrativu urbanu y en 1999 como ciudá.

Alministración[editar | editar la fonte]

Depok estremar en 6 subdistritos: Beji, Cimanggis, Llimu, Pancoran Mas, Sawangan y Sukmajaya.

Economía[editar | editar la fonte]

El comerciu ye un reglón importante de la economía de Depok. La zona central conocida como DeTos caracterizar pola presencia de dellos centros comerciales d'estilu modernu, según tamién de los mercaos tradicionales de Pasar Lama, Pasar Angung, Pasar Musi y Pasar Majapahit.

Educación[editar | editar la fonte]

Les universidaes más importantes d'Indonesia establecieron los sos campus en Depok. Estes son:

Tresporte[editar | editar la fonte]

El tresporte públicu ye'l mediu más importante pa movese dientro de Depok. Este inclúi rutes de buses como de trenes. El tren tien dos aparques principales que son la estación Depok Lama al sur y l'estación Depok Baru al norte. Tamién hai dos aparques menores allugaes na Universidá d'Indonesia y en Pondok Cina.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]


Depok