Día Mundial de la Cruz Roja

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Día Mundial de la Cruz Roja
Día Mundial de la Cruz Roja
Flag of the Red Cross.svg
Cruz Roxa
Día de celebración 8 de mayu
Llugar de celebración Día Internacional
[editar datos en Wikidata]

El 8 de mayu celebramos el Día Mundial de la Cruz Roja y de la Media Lluna Colorada, fecha de nacencia de Henry Dunant, fundador de la Cruz Roxa.

Celebración[editar | editar la fonte]

El 8 de mayu celebramos el Día Mundial de la Cruz Roja y de la Media Lluna Colorada, fecha de nacencia de Henry Dunant, fundador de la Cruz Roxa.[1]

Día Mundial de la Cruz Roja y de la Media Lluna Colorada
L'aición humanitaria, neutral ya imparcial, realizada por voluntarios tuvo nel corazón del llabor del Movimientu Internacional de la Cruz Roja y de la Media Lluna Colorada dende nuesos mesmos entamos. Adoptaos oficialmente fai 50 años, los Principios Fundamentales –Humanidá, Imparcialidá, Neutralidá, Independencia, Voluntariáu, Unidá y Universalidá– sirven de base a les nueses decisiones y aiciones actuales y futures. Viendo a los nuesos abnegados voluntarios y miembros del personal n'aición p'ayudar a quien lluchen por superar les consecuencies del violentu terremotu en Nepal, unu nun puede tener nenguna dulda de que siguen siendo imprescindibles nel rol y los valores humanitarios que güei celebramos. Sicasí, a midida que les necesidaes humanitaries dispárense y vuélvense más esixentes, la pertinencia de los nuesos principios y la nuesa capacidá d'emprestar servicios son puestes a prueba.

Temes del Día Mundial de la Cruz Roja[editar | editar la fonte]

Añu Tema
2012 Mocedá n'aición
2007 “Xuntos pola humanidá”.

Referencies[editar | editar la fonte]

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]