Cristina Torres

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Cristina Torres
Vida
Nacimientu

Madrid25  de xunetu de 1963

(56 años)
Nacionalidá Bandera d'España España
Estudios
Llingües castellán
Oficiu
Oficiu actriz
IMDb nm0868600
Cambiar los datos en Wikidata

Cristina Torres (Madrid, 25 de xunetu de 1963) ye una actriz española, especialmente conocida por haber representáu'l papel de Desi na serie Branu Azul

Biografía[editar | editar la fonte]

Empecipiárase na interpretación con tan solo trece años na película de Narciso Ibáñez Serrador ¿Quién puede matar a un neñu? (1976). Mientres dellos años representó pequeños papeles en diverses películes y series de televisión como Les truches (1978), de José Luis García Sánchez, Escritu n'América (1979) o Fortunata y Jacinta (1980).

Sicasí, la so gran oportunidá lléga-y cuando Antonio Mercero escoyer, al pie de la so hermana Pilar como una de les integrantes de la peada d'adolescentes de la serie Branu Azul (1981), posiblemente la serie más vegaes repuesta na hestoria de la televisión n'España y una de les que mayor repercusión algamó.

Cristina dio vida a Desi, una chica fía de padres separaos (interpretaos por Concha Cuetos y Carlos Larrañaga) menos agraciada físicamente y daqué acomplexada frente al personaxe de Bea (interpretáu por Pilar Torres), la guapa de la peada.

Foi tal la repercusión que tuvo la serie n'España que Cristina Torres, como'l restu de la repartida, convertir n'unu de les cares más conocíes del panorama artístico y mediático del momentu. Ventisiete años dempués del estrenu de la serie, l'actriz sigue apaeciendo con ciertu avezamientu en programes de evocación en distintes emisores de TV pa recordar al personaxe que lu fixo famosa.

Sicasí, la so carrera posterior foi menos afortunada. Rodó delles películes más ensin gran repercusión, siendo la más destacada A tope (1984), de Ramón Fernández, una cinta que pretendía ser un reflexu de la entós en plena puxanza Movida madrilana.

Finalmente Cristina Torres retirar del mundu de la interpretación pa trabayar al pie de la so hermana mayor como auxiliar d'enfermería nel Hospital Central de la Defensa Gómez Ulla na zona de Carabanchel-Aluche xuntu cola so hermana Pilar.

Casóse, tuvo una fía, dempués dixebróse y darréu volvióse a casar.



Cristina Torres