Consorciu Internacional del Color

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Artículu revisáu

El Consorciu Internacional del Color (CIC), International Color Consortium (ICC), fundóse en 1993 por ocho fabricantes de les industries d'artes gráfiques, electrónica y software, pa consiguir un sistema universal de “xestión de color” que funcionara tresparentemente en cualesquier sistema operativu y paquete de software.

La especificación ICC, anguaño na versión 4.2, establez la concordanza de color ente aplicaciones y sistemes operativos, dende'l puntu de creación hasta la impresión definitiva.[1]

El propósitu principal del ICC ye definir un formatu pa los perfiles ICC, que describen los atributos de color d'un preséu en particular o requisitu de visionáu definiendo una asignación de valores ente l'orixe o espaciu de color oxetivu y un espaciu de perfil de conexón (Profile Connection Space, PCS).

El ICC define'l formatu, de manera precisa, pero nun define nin algoritmos nin detalles de procesamientu. Esto acarreta posibles variaciones ente distintes aplicaciones y sistemes que trabayen colos perfiles ICC.

Los socios[editar | editar la fonte]

Los ocho miembros del ICC foron:

Dalgunos de los fundadores abandonaron el Consorciu, como Microsoft y Sun, y otres munches empreses xuniéronse al ICC, incluyendo:[2]

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. Especificación ICC.1:2004-10 22//05/2006. Revisión del estándar de perfiles ICC (n'inglés).
  2. Hasta xineru de 2008.

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]



Consorcio Internacional del Color