Fujitsu

De Wikipedia
Fujitsu
富士通株式会社 (ja)
Fujitsu Limited (en)
negociu, empresa de capital abiertu, empresa y sociedá por acciones
Llocalización
Sede Shiodome City Center (es) Traducir
Direición Xapón
Forma xurídica Kabushiki gaisha
Historia
Fundación20 xunu 1935
Sector
Industria Electrónica
sector de telecomunicaciones (es) Traducir
Telecomunicación
Productos destacaos supercomputadora (es) Traducir
sirvidor
estación de trabajo (es) Traducir
software
teléfonu intelixente
dispositivo apuntador (es) Traducir
audio para automóvil (es) Traducir
soporte físicu
Participación empresarial
Filiales
Propietariu de
Forma parte de
Datos económicos
Parte de Bolsa de Tokiu 6702
Bolsa de Nagoya (es) Traducir 6702
Osaka Stock Exchange (en) Traducir
Emplegaos 200 000
Ingresos totales 1 270 000 000 $ (2018)
Beneficiu netu 1 001 000 000 $ (2010)
Beneficiu enantes d'impuestos 1 015 000 000 $ (2010)
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Fujitsu (富士通株式会社 Fujitsū Kabushiki-gaisha?) ye una compañía global xaponesa nel sector de les TIC. Tien la so sede en Tokiu y ocupa la tercer posición nel ranking mundial de servicios TI. Con una inversión añal n'I+D de 2.800 millones de $ y una plantía de 172.000 emplegaos, Fujitsu ufierta productos y servicios en más de 70 países en toles árees TIC incluyendo, amás de los servicios yá mentaos, los semiconductores, ordenadores (supercomputadoras, servidores, almacenamientu), y les telecomunicaciones.

Fujitsu cotiza na Bolsa de Tokiu y ye parte de los índices Nikkei 225 y TOPIX.

Fujitsu n'España[editar | editar la fonte]

Curtia Hestoria[editar | editar la fonte]

N'España Fujitsu establezse'l 4 de xunu de 1973 como provisor de Grandes Sistemes. Arriendes de que Telefónica mercara en 1974 6 ordenadores Fujitsu M-190, el 2 de marzu de 1975 constitúyese SECOINSA ente Telefónica, l'INI y la mesma Fujitsu. En 1977 SECOINSA termina la so fábrica en Málaga, lo que-y dexa complementar la so ufierta d'equipos importaos de Xapón con otros fabricaos llocalmente. Exemplos d'esta capacidá son los microordenadores SECOINSA FM-7, que van fornir el proyeutu Athenea nel primer intentu de informatizar les escueles españoles, y los equipos de conmutación de paquetes TESYS-A y TESYS-B que van soportar les redes WAN (X.25) de Telefónica. Finalmente en 1986 Fujitsu pasa a ser el sociu mayoritariu col 60%, convirtiéndose SECOINSA definitivamente na filial de Fujitsu n'España.

Más palantre, el 1 d'abril de 2005, Fujitsu Services, la filial de Fujitsu en UK, toma'l control de Fujitsu n'España pasando ésta a ser Fujitsu Services España.

En 2009, tres el fin de la Joint Venture ente Fujitsu y Siemens pa la fabricación de productos TI sol nome de Fujitsu Siemens Computers, Fujitsu reorganiza la so presencia n'Europa lo que da llugar a tres grupos, Fujitsu Technology Solutions para CEMEA & India, Fujitsu UK&I pa UK ya Irlanda, y Fujitsu Nordics pa los países escandinavos. Fujitsu n'España queda integrada en FTS sol nome de Fujitsu Technology Solutions, S.A.

Capacidaes[editar | editar la fonte]

Fujitsu n'España cunta con 1.800 emplegaos distribuyíos en 8 oficines comerciales aniciaes en Madrid, Barcelona, Sevilla, Bilbao, Zaragoza, Valencia, Santa Cruz de Tenerife y Les Palmes de Gran Canaria. Pa dar serviciu a los sos veceros, dispón de 2 Datacenters (Madrid y Barcelona); 3 Centros de Xestión (Madrid, Barcelona y Sevilla); y 3 Centros d'Excelencia (Alministración electrónica en Madrid, Banca en Barcelona, y Xusticia en Valencia). Adicionalmente, Fujitsu cuenta con un Centru Internacional de Ventes en Barcelona y una Fábrica en Málaga.

Historia Xeneral de Fujitsu[editar | editar la fonte]

De 1935 a 2000[editar | editar la fonte]

Shiodome City Center, Oficines Centrales de Fujitsu, terminaes en 2003.

Fujitsu créase'l 20 de xunu de 1935 col nome Fuji Tsūshinki Seizō (富士通信機製造, Fuji Telecommunications Equipment Manufacturing), como una spinoff de la Fuji Electric Company, que de la mesma yera una Joint Venture ente Furukawa Electric Company y el conglomeráu alemán Siemens el cual fuera fundáu en 1923.

A pesar de pertenecer al zaibatsu Furukawa, Fujitsu sale indemne de la ocupación de Xapón tres la Segunda Guerra Mundial.

Primeramente, Fujitsu centrar en telefonía y equipos de comunicaciones, pero en 1954 Fujitsu amplía la so actividá y fabrica el primer ordenador xaponés, el FACOM 100. En 1961, Fujitsu produz yá un ordenador basáu en transistores, el FACOM 222. En 1967, el nome de la compañía foi oficialmente camudáu a la contraición Fujitsu (富士通).

En 1971, Fujitsu robla un alcuerdu OEM cola compañía canadiense Consolidated Computers Limited (CCL) pa distribuyir el terminal Key-Edit de CCL. CCL, de la mesma, yá comercializaba esti terminal nos países de la Commonwealth al traviés de ICL. Estes rellaciones conducieron más tarde a l'asociación de Fujitsu con ICL y Gene Amdahl.

En 1990, Fujitsu adquier el 80% la compañía británica International Computers Limited (ICL) por 1.290 millones de $ que, en 2002 pasa a ser Fujitsu Services.

En setiembre de 1990, Fujitsu anuncia una nueva serie de Mainframes que nesi tiempu apuerten a los más rápidos del mundu.

En xunetu de 1991, Fujitsu adquier la mayoría de la compañía rusa KME-CS (Kazan Manufacturing Enterprise of Computer Systems).

En 1992, Fujitsu introduz la primer pantalla d'afigura de 21“ en color.

En 1993, Fujitsu crea Spansion, una Joint Venture con AMD pa fabricar memories flash.

En xunetu de 1997, Fujitsu adquier el 58% d'Amdahl Corporation (incluyeno la parte canadiense de la Consultora DMR) por 850 millones de $.

En 1999, Fujitsu y Siemens crean una Joint Venture por 10 años pa fabricar productos informáticos sol nome de Fujitsu Siemens Computers.

De 2000 hasta güei[editar | editar la fonte]

N'abril de 2002, ICL se renombra a Fujitsu Services y constitúyese nel brazu de servicios de Fujitsu n'Europa.

N'ochobre de 2004, Fujitsu adquier la subsidiaria n'Australia d'Atos Origin, una compañía con 140 emplegaos especializada en SAP.

N'agostu de 2007, Fujitsu Services robla un alcuerdu de outsourcing por 500 millones de £ por 10 años con Reuters Group pa llevar la mayoría de les TIs internes. Como parte del alcuerdu, unes 300 persones de Reuters y 200 subcontrataos son tresferíos a Fujitsu.

N'ochobre de 2007, Fujitsu Australia adquier Infinity Solutions Ltd, una compañía de TI con base en Nueva Zelanda.

En xineru de 2009, Fujitsu viende'l so negociu de Discos Duros a Toshiba.

N'abril de 2009, Fujitsu adquier la participación de Siemens en Fujitsu Siemens Computers por 450 millones d'Euros. Esta adquisición y una posterior redistribución fai que Fujitsu n'Europa ta formada por trés grupos, Fujitsu Technology Solutions pa CEMEA & India, Fujitsu UK&I pa UK ya Irlanda, y Fujitsu Nordics pa los países escandinavos.

En payares de 2017, Lenovo merca la división d'ordenadores de Fujitsu por 157 millones de dólares col fin d'asegurase suministros de componentes informáticos y asina abaratar costos.[1]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]