Congresu Internacional de Matemáticos de 1986

De Wikipedia
Congresu Internacional de Matemáticos de 1986
Congresu Internacional de Matemáticos
Xeneral
Tipu actividá
País Estaos Xuníos
Otros datos
Cronoloxía
Congresu Internacional de Matemáticos de 1983 Congresu Internacional de Matemáticos de 1986 Congresu Internacional de Matemáticos de 1990
Cambiar los datos en Wikidata

El Congresu Internacional de Matemáticos de 1986 foi'l ventenu Congresu Internacional de Matemáticos, celebráu en Berkeley, California, Estaos Xuníos del 3 d'agostu al 11 d'agostu de 1986.

Nin una sola muyer figuraba como ponente nel Congresu. Había 3711 miembros ordinarios rexistraos de 82 países.

Visión xeneral

Jürgen Moser, presidente de la Unión Matemática Internacional, inauguró'l Congresu coles siguientes palabres:

En nome de la Unión Matemática Internacional, quiero davos la bienvenida al Congresu Internacional de Matemáticos de 1986. Una de les funciones principales de la Unión Matemática Internacional ye sofitar y promover el Congresu Internacional que se realiza cada cuatro años.

Calvin Moore, vicepresidente acomuñáu d'Asuntos Académicos de la Universidá de California, que faló de la siguiente manera:

El presidente de la Universidá de California, David Gardner, pidióme que-y cuntara el so llamentu que nun pudiera tar equí personalmente y que lu esplicara lo satisfecho de que ta que la Universidá de California acueye esti distinguíu Congresu Internacional.

Andrew Gleason lleó d'una proclamación de Eugene Gus Newport, alcalde de la ciudá de Berkeley, y un mensaxe de George Deukmejian, gobernador del estáu de California. De siguío, presentó Richard Johnson, asesor científicu en funciones del presidente, que faló de la siguiente manera en nome del presidente Ronald Reagan:

En nome del pueblu norteamericanu, complaz dar la bienvenida a Estaos Xuníos. [...] De primeres, la ciencia y la tecnoloxía son esenciales para ameyorar la calidá de vida de tola humanidá, y de segundes, les matemátiques son esenciales para tolos campos de la ciencia y la tecnoloxía.

Mensaxe de Ronald Reagan[editar | editar la fonte]

Onde 3 de xunetu de 1986, Ronald Reagan escribió la siguiente carta que foi lleida mientres la ceremonia d'apertura del Congresu:

Doi una templada bienvenida a los miles de matemáticos de tol mundu qu'asisten nel Congresu Internacional de Matemáticos quadriennals. Toos tamos contentos y,  ello ye qu'honraos que los Estaos Xuníos fueren escoyíos para acoyer esta prestixosa xunta.

Toi satisfechu de constatar qu'esti Congresu va ser la ocasión para'l otorgamiento de medayes Fields a miembros destacaos en reconocencia a les sos contribuciones a les matemátiques. Quiero faer llegar la mio felicitación a los ganadores. Les matemátiques son la fuerza facilitadora de los adelantos revolucionarios que se tán faciendo en tol mundu en ciencia y tecnoloxía. El papel fundamental de les matemátiques ye cada vez más evidente a les empreses, la industria y el gobiernu. Los matemáticos modernos tán dando un nuevu significáu al famosu principiu de los antiguos pitagóricos que "tou ye númberu".

Ye oportunu qu'estos honores presentar nuna xunta internacional, porque les matemátiques son intrínsecamente internacionales, trespasen les fronteres xeográficu y cultural cola so propia llingua. La competencia internacional ye un conceutu ayenu al estudiu de les matemátiques. Ello ye que la cooperación ente matemáticos de distintes naciones foi una tradición de llarga fecha.

Deseyar el meyor pa una xunta esitosa. Que debe de te bendiga.

Ronald Reagan

Referencies[editar | editar la fonte]