Clever Dusseau

De Wikipedia
Saltar a navegación Saltar a la gueta
Clever Dusseau
Vida
Nacimientu Buenos Aires1935
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Fallecimientu

Buenos Aires24  de xineru de 2017

(81/82 años)
Sepultura Cementerio de la Chacarita Traducir
Oficiu
Oficiu actriz
Cambiar los datos en Wikidata

Clever Dusseau (Buenos Aires, Arxentina; xunetu de 1935 - Ibídem; 24 de xineru de 2017) foi una cantante melódica y actriz de cine, teatru, televisión y fotonoveles arxentina.

Carrera[editar | editar la fonte]

Reconocida actriz, dende bien nueva estudió teatru ya interpretación, debutando profesionalmente a empiezos de 1960. Estudió de mozu nel Institutu Santa Juana de Arco Cruz Alta.

En cine actuó en cinco películes empobinaes por Carlos Rinaldi: Yo quiero vivir contigo (1960), con Alberto de Mendoza, Pimienta (1966), con Lolita Torres y L. Sandrini (onde se llució con un tangu), El mio amigu Luis (1972), con Luis Sandrini y Ángel Magaña, Andrea (1973) protagonizada por Andrea De la Boca y El diañu metió la pata (1980), con Luis Sandrini, Enzo Viena, Luis Tasca y María Aurelia Bisutti.

Tamién compartió temporaes teatrales con artistes como Luisa Vehil, Ámbare La Fox, y la dupla María Vaner/Leonardo Favio, con quien actuó en Un amor en Roma. Tamién en La revolución de los tiestos, xunto a Luis Brandoni, nel Teatro San Martín, y en Buenos Aires en mufa mayor. Amás tuvo ampliu desempeñu na publicidá y na fotonovela, al pie de figures como Pablo Moret, Carlos Cases, Raúl Aubel y Oscar Cascu.

Finó por entueyos naturales del so salú'l 26 de xineru de 2017. Los sos restos fuelguen nel panteón de l'Asociación Arxentina d'Actores del Campusantu de la Chacarita. La so fía Carla Josefina Victorio tamién incursionó como actriz. Dio-y un nietu de nome Valentino.[1]

Filmografía[editar | editar la fonte]

Publicidad[editar | editar la fonte]

Teatru[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]



Clever Dusseau