Claudia Arlett Espino

De Wikipedia
Claudia Arlett Espino
Vida
Nacimientu Chihuahua City7 de mayu de 1979 (44 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Estudios
Estudios Universidá Autónoma de Chihuahua
Oficiu abogada
Cambiar los datos en Wikidata

Claudia Arlett Espino (7 de mayu de 1979Chihuahua City) ye abogada mexicana, catedrática de la Universidá Autónoma de Chihuahua , y conseyera del Institutu Estatal Eleutoral Chihuahua pol periodu 2015 - 2021 y del Institutu Chihuahuense de les Muyeres.[1]

Coordinadora del Observatoriu de Participación Política de les Muyeres Chihuahua,[2] qu'integra muyeres de diversos partíos políticos y asociaciones civiles de la entidá, cola cuenta de promover la participación política de les ciudadanes. Al traviés d'esti organismu trabayar pa tipificar como delitu la violencia política en contra de les muyeres en Chihuahua .[3]

Formación Académica[editar | editar la fonte]

La Facultá de Derechu de la Universidá Autónoma de Chihuahua[4] dio-y mención especial al titulase como Llicenciada en Derechu mientres el mes d'avientu de 2002.

En xineru de 2007 recibió Mención Honorífica pola so Tesis denominada: “Soberanía y Globalización” como Maestra en Derechu pol Programa de Maestría en Derechu Financieru de la Facultá de Derechu de la Universidá Autónoma de Chihuahua (UACH).

Especialista n'Educación pa la Ciudadanía y los Derechos Humanos, col Proyeutu: “La enseñanza de los derechos de los neños y neñes na educación non formal al traviés de los Museos” nel Institutu Bartolomé de las Casas de la Universidá Carlos III de Madrid, mientres el periodu de febreru-xunu del añu 2011 y so l'asesoría de la Dra. Silvina Ribotta (Coordinadora de la Especialidá) y el Dr. Luis Lloredo Alix (Profesor Investigador).

Cuenta con una Estancia d'Investigación Doctoral nel Institutu de Derechos Humanos Bartolomé de las Casas y la Defensoría Universitaria, dambos de la Universidá Carlos III de Madrid, España, pa la redaición de Tesis Doctoral sobre “Control del Poder, Derechos Humanos, Defensorías y Universidá” 2010 - 2011, so l'Asesoría de la Dra. Dolores

Doctora en Derechu pol Programa de Doctoráu en Derechu de la UACH en Conveniu col Institutu d'Investigaciones Xurídiques de la Universidá Nacional Autónoma de Méxicu (UNAM). Llogrando Mención Honorífica pola Tesis "La defensa de los derechos humanos na Universidá. El Ombudsman (Ombudsperson) Universitariu", n'abril del 2018.

Participó na Convocatoria pa Conseyera Eleutoral del Organismu Públicu Local Eleutoral (OPLE) Chihuahua, convocáu por Institutu Nacional Eleutoral, llogrando'l segundu llugar nel exame de conocencies ente les muyeres, calificada na etapa d'Ensayu como aparente y llogrando el primer llugar xeneral na entrevista y la valoración curricular, siendo designada'l 3 de payares de 2015 como Conseyera Eleutoral por 6 años.[5]

Nel añu 2009 recibió una reconocencia pol segundu llugar en permediu del Doctoráu en Derechu del Institutu d'Investigaciones Xurídiques de la UNAM en conveniu cola UACH.

Referencies[editar | editar la fonte]

  1. IEE, Depto. de Sistemes del. «IEE : Conseyu Estatal». Consultáu'l 1 d'abril de 2017.
  2. Goche, Valeria. muyeres/ Instauren Observatoriu Eleutoral pa la Participación Política de la Muyeres. http://netnoticias.mx/2016-02-25-2cf454f1/instauren-observatoriu-eleutoral-pa-la-participacion-politica-de-la muyeres/. Consultáu'l 1 d'abril de 2017. 
  3. Diariu, Gabriela Minjáres/
    El títulu=Realicen güei foru vs violencia política de xéneru (en castellanu). El Diariu de Juárez. http://diario.mx/Estado/2017-01-23_15d311c9/realicen-güei-foru-vs-violencia-politica-de-xenero/. Consultáu'l 1 d'abril de 2017.
     
  4. Chihuahua, Universidá Autónoma de. «Universidad Autónoma de Chihuahua» (inglés). Consultáu'l 1 d'abril de 2017.
  5. Redaición. http://netnoticias.mx/2015-08-17-258c2214/perfílase-claudia-cata-Espino-como-fuerte-aspirante-al-ople/. Consultáu'l 1 d'abril de 2017.