Cámara de cine

De Wikipedia
Cámara de cine Bolex de 16 mm.

La cámara de cine ye un tipu de cámara fotográfica que foi fecha por Thomas Alva Edison toma una secuencia de fotografíes en rápida socesión nuna cinta de película fotográfica o filme qu'una vegada revelada pue ser proyeutada reproduciendo'l movimientu orixinal, que'l so resultáu ye una película de cine.

El güeyu humanu ye capaz de percibir movimientu nuna serie d'imáxenes gracies al efeuto de la persistencia retiniana, o según los estudios más recién, a los efeutos del movimiento beta y el fenómenu phi.

Na actualidá esisten distintos Cámares de cine, dende les más convencionales hasta les más sofisticaes n'óptica y procesu.

La cámara y los sos componentes[editar | editar la fonte]

La cámara cinematográfica ye básicamente una cámara fotográfica con un mecanismu d'arrastre de la película que dexa tomar imáxenes a cierta velocidá y de una forma intermitente, d'esta manera nun segundu puede impresionar 24 fotogrames.

Los componentes esenciales de la cámara cinematográfica, son:

  • L'oxetivu: Conxuntu de lentes que tresporta la lluz dende l'esterior hasta'l ventanu d'impresión onde s'atopa la película.
  • El cuerpu de cámara: Nél atopen los dispositivos más importantes pa la impresión de la película: El obturador (mecanismu que dexa pasar la lluz intermitentemente escontra la emulsión), el ventanu d'impresión ( llugar onde la película esponer a la lluz) y los engranajes o sistemes d'arrastre de película (que la tresporten d'una forma progresiva, nidia y segura).
  • El xasis de película: Enél almacénase la bobina cola película destinada a ser impresionada (bobina d'alimentación) según otra bobina cola película espuesta (bobina de receición).
  • El visor: ye un componente ópticu al traviés del cual l'operador puede ver la imaxe que forma l'oxetivu.
  • El sistema d'alimentación: Encargar d'apurrir a la cámara la enerxía necesaria pa remanar tolos sos componentes. Según el tipu de cámara, realízase mecánicamente, por aciu enerxía llétrica (con corriente continua o alterna) o con bateríes.

Funcionamientu básicu[editar | editar la fonte]

La emulsión sensible o película virxe sale d'una bobina d'alimentación onde ta almacenada (xasis de la cámara) y, por aciu un engranaje, ye tresportada detrás del oxetivu hasta un planu focal, onde va ser impresionada pola lluz por aciu d'un sistema de obturación intermitente. Una vegada impresionada, el mecanismu d'arrastre de la película sigue avanzando hasta la bobina de receición onde queda dipositada.

Secuencia d'impresión:

  1. En primer llugar el obturador ciérrase, apexando'l pasu de la lluz.
  2. Los engranajes, por aciu un sistema de gaxartes, (gaxarte y contragarfio), averar a les perforaciones de la película en posición elevada y abasnar escontra baxo, hasta'l ventanu d'impresión. El ventanu tien un sistema de canalización de la película que la caltién plana nel planu focal del oxetivu y retaya la lluz de tal manera que fai que s'impresione namái'l rectángulu correspondiente al fotograma.
  3. Nesti momentu la película detiense, el obturador ábrese y los gaxartes retírense, momentu en que la lluz que provién del oxetivu impresiona'l fotograma (la esposición tien llugar namái cuando la película caltiénse inmóvil), #

El obturador ciérrase, la película avanza y el procesu repitir de tal manera que se van impresionando tolos fotogrames, 24 cada segundu nel sistema estándar profesional

  1. La película impresionada va depositándose de forma siguida y al traviés del sistema d'arrastre de la bobina del xasis correspondiente. Ente'l rodiellu y la parte cimera ya inferior del ventanu d'impresión, fórmense unos bucles fluexos qu'esanicien la variación de tensión de la película evitando que se ruempa nel interior de la cámara. Delles cámares disponen d'un segundu motor pal rebobinado de la cinta.

Ver tamién[editar | editar la fonte]

Referencies[editar | editar la fonte]

Enllaces esternos[editar | editar la fonte]